Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

Bu hafta ne olur?

Bu hafta ne olur?
 

Yine bir Avrupa Kupası haftasında tamam mı, devam mı maçlarına geldik?ama; içerde birbirimizi yemekten kendimizi geliştiremiyoruz ki. Ülkemin doğusu kaynıyor, batısı ayrı bir dertle kaynıyor. Evde ayrı bir kavga, sokakta başka bir kavga. Stres içindeyiz. En son Avrupa Şampiyonası'na gidiş maçını bile ağzımızdan burnumuzdan getirdik.

Konumuza gelirsek önce salı günü Inter-Fenerbahçe maçı var. Bloglarımdan takip eden varsa koyu fenerbahçeli olduğumu biliyorlardır. Buna rağmen ben bile 6 maçlık namağlup geçirilen bir performans beklemiyordum. Şimdi kiminle oynarsak en azından 2 farktan fazla yemeyiz ya da oynarız pozisyon buluruz diye düşünüyorum. ilk maçta mükemmel bir maç çıkardık, Inter'de o kadrodan eksikler de var yeni eklenenler de. Mesela Toldo'dan sonra Cesar da sakatlanmış. 3. kaleciyle çıkacaklar maça. Defansta Materazzi sakatlıktan yeni çıktı fakat son Atalanta maçında son 14 dk oynadı. Oynar mı bilmiyorum. Oynamazsa defans yine solda Maxwell, sağda Zanetti, stoperde Rivas ve Samuel, önlerinde Cambiasso ve Dacourt, orta saha sağda Stankoviç, solda Jimenez ya da Solari(Figo da sakat), ileride Crespo ve İbrahimoviç 11iyle oynayacaklar. Yani ilk maçtan fazla değişik bir 11 değil. Inter evinde tabi ki favori, ama aynı kadroyu sahadan sildiysen en azından berabere kalabilirsin. Diğer maçta PSV.CSKA Moskova'yı yenemez. Inter'le el ele çıkarız gruptan.

Çarşamba günüyse Beşiktaş, Marsilya'Yı yenecek başka yolu yok. Ondan sonra da kaderi kendi elinde olacak Porto deplasmanında. Bu sefer BJK'ye çok güveniyorum.

Perşembe günü de Galatasaray, Yunanistan deplasmanına çıkacak. En büyük sürpriz Galatsaray'ın 2 maçta da yenilmesi ben BJK ve GS şu an itibariyle 4er puanda, FB ise 5 puanda olur diye tahmin etmiştim.

Lige de bir değinirsek Galatasaray çok iyi gidiyor. Genç takımıyla zorlu maçları geçtiler. Sivas inanılmaz gidiyor. Fenerbahçe önündeki 3 maçı alırsa liderle eşitler puanını. Beşiktaş, Marsilya maçını aldıktan sonra serilere başlar. Denizli büyük çıkışta, önümüzdeki hafta FB ile oynayacak. Lig çok iyi gidiyor artık öle 34 maçın 25ini galip bitir, 2 kere yenil gerisi berabere olmayacak. Her takım her maçta puan kaybedecek. Bunu 3 büyüklerin aczi olarak görenlere şiddetle karşı çıkıyorum. Diğer takımların artık dirençli oynaması bunda en büyük etken olarak düşünüyorum...

 
Toplam blog
: 6
: 557
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Selçuk Sorguç. 1983 doğumluyum. Futbol başta olmak üzere sporu çok seviyorum. Bir sağlık kuruluşunda..