Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Bu Kez Ben Yapmadım

 Yine büyük bir gürültü çıktı. Kesin yine benim üstüme atacaklar. Her zaman söyledikleri gibi; yine bir bahane bulup TRAFİK CANAVARI deyip bir köşeye çekilecekler.

Bıktım artık. Bütün kazaların benim üstüme kalmasından insanların bana bir cani gibi bakmalarından bıktım. Adımda her şeyi yansıtmıyor mu? İnsanların bana taktıkları isim bu.

Alışmam gerekecek galiba. Bu zihniyette olan ve gelişmemiş insan toplulukları her kazada bu ismi sayıklayacaklar. TRAFİK CANAVARI... Her gün yüzlerce ve binlerce insan gözlerimin önünde yana yana bağıra bağıra ölmekte… Benim ne kadar acı çektiğimi bilmemekteler. 

Bilmesinler ne fark eder ki; bilenlerde aynı hataları yapmıyorlar mı? Yine benim üstüme kalmıyor mu her şey? Yine onlar bir kenara çekilmiyorlar mı? Ben yoldan geçerken sokak lambaları ışıklarını kapatmıyorlar mı? Kaldırımlar yollar bana lanet etmiyorlar mı? Geçme bu yoldan istemiyoruz seni artık demiyorlar mı?

İnsanlara, canlılara, tabiata anlatmak istedim her şeyi. Anlatayım ki öğrensinler, gerçek suçlunun suçluların kendileri olduklarını öğrensinler. Öğrensinler ki bir daha yapmasınlar.

Yolun kenarında paramparça bir araba, insanların etrafa dağılmış bedenlerini görmek istemiyorum. Acı çekmek istemiyorum artık.

Bir çukurun neden olduğu bir kaza, sarhoş insanların kendilerinden geçip te deli gibi araba kullanarak yaptıkları kazalar bile hep benim üstüme kalıyor. Adaletsizlik bu. Dayanamıyorum artık.

Oda ne?
Dur, yavaşla. Kaza yapacaksın. Uyarıyorum bak seni. Karşıda direk var.
Dikkat et…
Dikkat et…
Çarpacaksın dur fren yap. O kadar da uyarmıştım bak seni. Eyvaaaahh… Yandım; yoksa yine ben mi !?

Kazaların nedenlerini kendi dışınızda bir yerlerde aramayın. Önce kendi hatanızı görün. En büyük canavar trafik kurallarına uymamakta ısrar eden, içinizdeki canavardır.

İyi düşünün.

yazan : Senem TÜFEKÇİDERE

 
Toplam blog
: 4
: 82
Kayıt tarihi
: 09.01.19
 
 

Biraz çayınız var mı? ..