Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu konuşma dili hangi ülkeye ait?

Bu konuşma dili hangi ülkeye ait?
 

-Alo, merhaba canım. Akşam eve gelirken ekmek almayı unutma. Hadi öptüm. Bay baaay! (Bye bye)

-Meyıl'ı (Mail) forvırt (forward) ettim. Aldın mı?

-Abi ya, Em-Ay-Ar-Ci (MIRC) diye bir çet (chat) programı var. Hiç duymadın mı! Sen de cahil kalmışsın be abi!

-Bugün Maykrosoft'tan (Microsoft) adamlar gelecekler, sistemde bakım yapacaklar.

-Pardon! Şu adrese nasıl gidebilirim acaba? Pardon! Ayağınıza mı bastım. Çok pardon!

- A: Kullanıcı şifrenizi söylermisiniz?
- B: Em
- A: İyi ama programa giriş yapmıyor, şifreniz mi yanlış acaba. Hah şimdi oldu. m harfiymiş.

-Akşam eve vardığında beni ararmısın.
-Okey! Ararım.

-Ay-Em-Ef'den (IMF) bir türlü kurtulamadık valla!

-Bakıyorum arabalar konusunda ilgilisin. En sevdiğin marka hangisi?
-Bi-Em-Dabılyu'ya (BMW) hastayım abi!

Ne kadar da kültürlü bir milletiz! Ne de olsa Avrupa Birliği'ne girmemize şunun şurasında ne kaldı değil mi! Kendimizi Avrupaya hazırlıyoruz işte!

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..