Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bu nasıl vekil

Bu nasıl vekil
 

cephede böyle oturulur.


TBMM de, neler konuşuluyor? MHP milletvekili, Başbakanın, mevzide çömelmesini eleştiriyor. PKK, Başbakanı çökertti, gibisinden. Yani, Başbakan, kendi ülkesinde, başa çıkamadığı PKK teröründen yılmış, siperde ayakta durmaktan çekiniyor. AKP li Bekir Bozdağ, MHP li vekile cevap veriyor: “Başbakan kalkmış, korkmadan mevzilere gitmiş. Daha ne olsun. Başbakan mevzilere gidiyor, siz meydanlara gidemiyorsunuz. Hadi, Şırnak ın meydanına, Hakkari nin meydanı na, Diyarbakır ın meydanı na, Silopi nin meydanı na gidinde görelim”. İktidarda olan bir partinin, önde gelen bir milletvekili, bunu söylemekle, terörün bölgede kurduğu üstünlüğü kabul etmiş olmuyor mu. Sis hükümet değimlisiniz? Siz bu ülkenin her karışının güvenliğinden sorumlu değimlisiniz? Muhalefete mensup milletvekillerinin, o bölgeye gidemediklerini söylemek, aymazlık değil mi? Bu tür, talihsiz bir konuşmayı yapanı, ben genel başkan olsam, partide tutmam, diyecektim ama, Genel başkanları da böyle bir iddiada bulunmuştu. İşte bu parti, ülkeyi yönetiyor. Böyle oluınca, terörün biteceğini sanmak, biraz hayalcilik oluyor. Her iki partinin milletvekillerine da, Allahtan basiret ve eseme diliyorum. Seçmenlere de diyorum ki : Seçimlerde oy kullanırken, azıcık dikkatli olun. Seçimden bir gün sonrasını da düşünün. Kimlere oy vermişsiniz, TRT 3 de yayınlanan TBMM programını izleyin. Seçtikleriniz orada, ülkenin hali ortada.

İstanbullu seçmenlere de bir çift sözüm var. Ufuk Uras ı, bağımsız Milletvekili seçtiniz, meclise gönderdiniz. O da gitti. BDP ye katıldı. Ufuk Uras, demek ki, bağımsız değilmiş. Bağcıklarını gizlemiş. Ufuk Uras, son günlerdeki PKK katliamlarından utanmış olmalı ki, partisinin toplantısında, Pe Ke Ke tek yanlı ateş kes ilan etsin, önerisinde bulunmuş. Partinin, acar Millet vekili Hasip Kaplan, hemen itiraz etmiş. Demiş ki, TSK da öldürmelerden vaz geçsin. Bağcıklı Millet vekili Ufuk Uras, katıldığınız parti, Pe Ke Ke ile, TSK yı bir tutuyor. Bilmem farkında mısınız? Ufuk Uras a oy veren İstanbullu seçmenler, siz farkında mısınız. Şerefsizlerin şehit ettiği, Buse Sarıyağ ın, semtinde oturanlardan da Uras a oy vermiş olan var mı dır, merak ediyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..