Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '06

 
Kategori
İstanbul
 

Bu numarayı ararsanız belki trafik rahatlamaz ama içiniz rahatlayabilir.

Bu numarayı ararsanız belki trafik rahatlamaz ama içiniz rahatlayabilir.
 

20 senedir İstanbul'da yaşayan ve araba kullanan birisi olarak, son zamanlarda trafiği benimsemeye başladım. Nasıl mı? Beklentimi düşük tutarak, sabırlı olmaya çalışarak ve bir yere yetişme kaygısına girmeyerek. Tabi sonuncusu için, erken yola çıkma şartı var ki bunu da başardığım söylenebilir. Trafikte sabırlı olamayanların nasıl araba kullandığı da ortada.

Tüm bunlara karşın artık bir hizmet var İstanbul'da. Alan kodu çevirmeksizin 44 44 154'ü arayarak, muhtelif yerlerdeki kameralardan tesbit edilen trafik yoğunluğunu öğrenebilirsiniz. Ben bir süredir kullanıyorum bu hizmeti ve çok memnunum. Dedim ya, en azından beklentimi düşürüyorum ve başka yol yoksa trafiği çekmeye razı oluyorum. Trafik olmadığını öğrenirsem de dünyalar benim oluyor, böyle de kolay mutlu oluyorum:)

http://tkm.ibb.gov.tr/kameraKopru.aspx linkinden de direkt olarak kameralardan canlı görüntü alabilirsiniz.

Sık sık şerit değiştirerek, sürat yaparak, öndeki aracı yakın takip ederek, şerit değiştirirken sinyal vermeyerek varacağınız yere daha çabuk ya da rahat varmazsınız. Aksine, akışında giden trafiğe uyan sürücülerden alacağınız potansiyel güzel!! dileklerle işiniz daha az rast gider..Emniyetin şeridini gerekmedikçe kullanmayın ama kemerini kullanın. Ve siz siz olun özellikle Gazze şeridinde sollama yapmayın!!..

Trafik kontrol hizmetinden yararlanmanızı önerir, yol açıklığı dilerim...

 
Toplam blog
: 66
: 2742
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

MBA değil ama HBA (Herşeyi Bilen Adam) yapmış birisiyim. Hemen her konuda fikrim var ama hiç fikr..