Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu Sabah Yağmur Vardı ve Yine Nisandı

Bu Sabah Yağmur Vardı ve Yine Nisandı
 

..............................www.pixdaus.com........................


Geçen sene tam da bugün bir aşk ve sevgi pınarı dökülüvermiş ta içlerimden bir yerlerden. Yine böyle bir Nisan sabahıymış. Ve yine yağmur yağmaktaymış. “Camından Akmaya Geldim” demişim.

Bu yazıyı unutmuştum. Adana’dan gelen bir yorumla yeniden keşfettim yazımı. Buradan, lise öğrencisi olan Sevgili Sevgi’ye tekrar teşekkür etmek istiyorum. Ne iyi etti de beni tekrar o günkü duygularımın içine çekip atıverdi.

Yeniden okuyunca çok hoşuma gitti be dostlar. Lüzumsuz tevazu göstermeyeceğim, gerçekten güzel yazmışım. Sanki üzerinden geçen bu bir senede enfes bir çay gibi harikulade demlenmiş. Daha bir kıvama gelmiş.

Okumak ister misiniz? Ve ıslanmak nisan yağmurunda…

Camından Akmaya Geldim

Not: “Blog Ödülleri 2010” organizasyonunda finalist olan bu blog için bana destek vermek isterseniz, oylama için aşağıdaki linki tıklayabilir, oy kullanabilirsiniz:

http://2010.blogodulleri.com/frame/show/aydin-lik-ve-sevinc-e-dair-531

Ayrıca görüş ve bilgi alışverişinde bulunmak isteyen dostlarımız için elektronik posta adresim sevinc35.5@hotmail.com şeklinde.

Şimdiden teşekkürler ediyorum.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..