Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Bu şehir sensiz koca bir girdap gülüm

Bu şehir sensiz koca bir girdap gülüm
 

Sahipsiz bıraktın be gülüm beni koskoca şehirde.

Öylesine yalnız ve çaresiz şimdi nefes almak da zorlanmaya başladım.

Nasılsın dedim de, benim nasıl olduğumu merak etmedin be gülüm.

İçime hapsettiğim tutkunu?

Ama sen nereden bileceksin değil mi gülüm?

Ne de olsa saman alevi gibi geldi ve geçti.

İşte güzel bir şarkı dizeleri, beni sana daha iyi anlatacaktır!

Bu şehir girdap gülüm
Girdapta mehtap gülüm
Feleğin bir suyu var
Su değil kezzap gülüm

Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım

Bu şehir serap gülüm
Serapta mihrap gülüm
Feleğin bir topu var
Mermisi kezzap gülüm

Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım

Yezidin harcı zulüm
Yiğidin burcu ölüm
Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım

Resim: http://www.dogancilesiz.net/

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..