Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Bu şehir

Bu şehir
 

şehir


Ben bu şehre sevdalıyım
Anlatılmaz bir sevgiyle yüreğimden bağlıyım.
Dostlarım sevdiklerim,
Bulup kaybettiklerim,
Dallarım kopsa bile
Köklerim burda benim.
Kaderimin çizgisi bu şehrin ufkunda gizli
Bir bakarsın hüzünlü, bir bakarsın neşeli,
bu şehirde bir tuhaf, benim gibi
akşamlarına bazen sis çöker
bulutları gözlerime iner
Bu şehir de benim gibi darmadağın
girebilsen kalbine
ne güzellikler bulursun aradığın
Ben bu şehre sevdalıyım
Dostlarım sevdiklerim
Bulup kaybettiklerim
Dallarım kopsa bile
Köklerim burda benim

Cansın Erol

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..