Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Bu şehrin ışıkları boşa yanıyor, halıları da tertemiz

Sabah uyanıyorum saat 06.15, penceremi açıyorum, havayı içime çekiyorum ve gözüme takılıyor hava aydınlık ama sokak lambası yanıyor. Biraz oyalanıyorum evde saat 07.15 camdan bakıyorum, lamba hala yanıyor. Saat 8'de evden çıkıyorum sadece lambanın söndüğünü görmek istiyorum ama yanıyor.

Yola çıkıyorum, E5'in yan yolunda yanan sokak lambaları sinirimi bozuyor. Neden her sene bir saat ileri bir saat geri saat uygulaması yapıyoruz hiç anlamıyorum. Sadece evlerimizde tasarruf etmek için mi? Sokak lambaları bedavaya mı yanıyor yoksa? Bilmediğimiz sınırsız bir kaynakları mı var? Ayrıca bu işle kim ilgileniyor? Bütün ışıkları hava aydınlanınca söndürmek ve kararınca yakmak çok mu zor? Ya da otomatiğe alınamayacak kadar karışık bir iş mi bu? Ya da gereksiz yanan ışıkları bildirebileceğimiz bir telefon var mı?

Boşa yanan elektrik dünyadaki kaynakları boşa sömürmektir.

Dikkatli olalım.

Akşam eve dönüyorum üst kat komşum halılarını yıkamış balkonumun yarısına kadar sarkıtmış. Suyumuz bol ya, halı yıkamakta sakınca görmüyor. Benim balkonda halılarını seyretmek zorunda olmadığımı da algılayamıyor. Tam yemek saatinde de var gücüyle silkeleyip kaldırıyor. Sinirleniyorum hem de çok..

Susuzluk iyice baş gösterdiğinde halılarını yıkayamayacağı için çok üzülüyorum.

Kıllanan adam ve oğlu diye bir karikatür vardı, belki de hala vardır. Oradakiler gibiyim aynı.

Aslında düşünecek olursak sinirlenecek ya da üzülecek çok şey var ama sürekli bunlara odaklanmak faydasız.
O yüzden uzatmıyorum yazımı,
size hiçbir şeye sinirlenmeyeceğiniz güzel bir gün diliyorum...

 
Toplam blog
: 8
: 1621
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

Yaşadıklarını paylaşmaktan hoşlanan biriyim, aynı zamanda bir anneyim...   ..