Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '11

 
Kategori
Futbol
 

Bu sevinç çığlıkları niye?

Bu sevinç çığlıkları niye?
 

Mehmet Ali Aydınlar


Dün futbol federasyonu kararını açıkladıktan sonra buraya gelip “Dağ fare doğurdu” dedim. Kararın yanlış olduğunu ifade ettim ama görüyorum ki karardan mutsuz tek Fenerbahçeliyim. Şimdi bana bunu okuyan renktaşlarım ne olmasını bekliyordun düşse daha mı iyiydi diye serzenişte bulunabilir ama ne yapayım ben bu karardan hiç memnun olmadım.  

Kararı etkilemek sorunu çözmek midir? Ben öncelikle TFF’nin 21 gün boyunca kesin karar çıkacak gibi beklenti oluşturup sonra topu taca atmasını eleştiriyorum. Çünkü 21 gün öncede belgelerin yarım olduğu, savunma hakkının olmadığı sabiptir ve o zaman böyle bir açıklama yapılıp kamuoyu beklenti içerisine sokulmaktan kurtarılabilirdi.  

Fenerbahçeli çoğunluk ise bunu sevinç çığlığı ile karşıladı. İnanın hiçte sevinilecek bir mesele değil. Sakin kafayla şu dediklerimi düşünün. Yarın örnek veriyorum 3 ay sonra iddianame hazırlandı ve kabul edildi. Sonra etik kurulu toplandı ve şike ile ilgili yeterli belge kanıtlar bulundu Fenerbahçe küme düştü. Hem o sezon elimizden gidecek hem önümüzdeki sezon. Bu daha mı iyi olacak?  

Gelelim federasyon açısından şampiyonlar ligi devam ederken Türk takımının lig düşmesi yani şampiyonlar liginden de oynama hakkını kaybetmesi ile puan, itibar kaybının sorumluluğunu kim alacak.  

Bana göre doğru bir karar olmadı. Fenerbahçeliler ise bu karara tepkinli davranmalı. Sevinç çığlıkları atmanın gereği yok. Fenerbahçe aklansın ve kesin sonuç versin alnımızın akıyla, göğsümüzü gere gere sevinç çığlıklarını atarız inşallah.  

Mehmet Emin ÖZTÜRK 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..