Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bu Sonbahar-Kış hangi renkler moda?

Bu Sonbahar-Kış hangi renkler moda?
 

Çok sıcak günleri geride bırakırken sonbahar-kış yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı. Bursa’da havalar biraz soğudu diyebiliriz. Mağazalarda da artık sonbahar-kış sezonları yerini almaya başladı. Peki 2013-2014 Sonbahar-Kış sezonunda hangi renkler moda merak ediyor musun?

2013-2014 Sonbahar-Kış koleksiyonları mağazalarda yerini alırken kullanılan renklerde kendini belli etmeye başladı. Bu Sonbahar-Kış ağırlıklı olarak Ihlamur yeşili, koyu yosun yeşili, zümrüt yeşili, fuşya, turuncu, koyu gri, deniz mavisi, mürdüm kıyafetler giyeceğiz.Laf aramızda yeşile bayılırım. Bu sonbahar yeşilin ağırlıklı olarak kullanılacak olmasına da çok sevindim diyebilirim :) Peki ya bu sonbahar senin rengin hangisi?

Pantone, 2013-2014 Sonbahar Kış sezonun trend renklerini sizler için harika görselleştirmiş. Bende bu görselleri sizler ile paylaşmak istedim.

2014 pantone

Deniz mavisi sevenler 2013-2014 Sonbahar Kış sezonunda bu rengi bol bol kullanabilirler.Özellikle seni rahat hissettirecek bu renk şık görünmeni de sağlayacak.

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-3

Benim gibi yeşile hasta olanlar varsa aranızda bu Sonbahar Kış yeşil ve tonlarını bol bol kullanacağız haberiniz olsun ;)

Zümrüt Yeşili

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-10

Ihlamur Yeşili

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-4

Yosun Yeşili

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-9

Mürdüm rengini iddialı kombinlerin için tercih edebilirsin.Fuşya ile tamamlayacağın mor şık görünmeni sağlayacaktır.

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-5

Ve kırmızı…Her sezon olduğu gibi bu sezonda çok moda.Unutma kırmızı rengi kıyafetler ile herkesi büyüleyebilirsin.

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-7

Turuncuya gelecek olursak soğuk kış aylarında içimizi ısıtarak kıyafetlerimize renk katacak diyebiliriz.

2013-2014-sonbahar-kis-renk-trendleri-8

Ben 2013-2014 Sonbahar Kış sezonunda kullanılacak olan renkleri sevdim.Ya sen? Görüşlerini benimle paylaşmayı sakın unutma…

 
Toplam blog
: 2
: 2451
Kayıt tarihi
: 01.02.13
 
 

Moda yazarı, iyi bir blogger, yazı yazmayı çok seven bir editör ve sevgilisini delice seven bir a..