Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '12

 
Kategori
Güncel
 

Bu ülkenin evlatları ölüme giderken CHP ne yapmak istiyor?

Bu ülkenin evlatları ölüme giderken CHP ne yapmak istiyor?
 

Desteklemiyorum...


29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın ardından 10 Kasımda milyonlarca yurtsevere alanlar, caddeler dar geldi yine. Halk, yaşlısı, genci, çocuğu ile yurdun her tarafında Atatürk’e onun kurmuş olduğu cumhuriyete, devrimlerine ne kadar bağlı olduğunu ulusal bir coşku ile tüm dünyaya göstermiş oldu.

Hele Ankara, oldu olası böylesine muhteşem ve görkemli insan seli görmemişti.

Amerikan ajanlarına ve işbirlikçilerine, her türlü engele karşın vatanın 4 bir yanından Atasına koşan milyonlarca sevdalıyı kimse yolundan döndüremedi.

Ona olan özlemimiz, sevgimiz 74 yıldır azalmamış aksine her geçen gün daha da çoğalmıştır

Biz onunla , o  bizimle yaşıyor. Bu sevgi nesilden nesile ebediyen sürecektir.

Bunu anlamayanlar, sanırım anlamışlardır artık.

                                  ******

ATAMIZA olan muhteşem sevgi seli ile ona özlemimizin burukluğu ve gönülden bağlı olmanın o görkemli birlikteliği içerisindeyken 17 aslanımızın düşen helikopterde şehit olduğu haberi ile yıkıldık adeta.

Buna kaza dediler inanmadım. İnanamadım. Kahpeler! Bizim bu günümüzde bunu onlar yapmışlardır. Kim onlar? İşbirlikçiler ve Amerika’nın köpekleri.

Mayın belasından kurtarmak için askerlerimizin görev yerlerine helikopterlerle intikal ettirileceği hükümet tarafından neredeyse davullu zurnalı ilan edildi.

Dikkat ederseniz artık onar,20 şer aslanlarımıza kıymaya başladılar. Kütahya’daki 25 şehidimizi unutmadık.

Genelkurmay Başkanlığından yapılan açıklamada ;

“S-70 model helikopterlerin; dört palli ve iki motorlu olarak dizayn edildiğine işaret edilerek, 'İrtifa ve sıcaklık değerlerine bağlı olarak yaklaşık 3 bin 500 kilogram faydalı yük veya 18 tam teçhizatlı personel taşıma kapasitesine sahiptir. Helikopterin mürettebatı; 2 pilot, 1 uçuş teknisyeni ve 1 makinalı tüfek nişancısı olmak üzere toplam 4 personelden oluşmaktadır.

Söz konusu helikopterde görevli olan pilotların, tecrübeli pilot statüsünde yer aldığı ve uçuş saatlerinin emsallerine göre ortalamanın üzerinde olduğu, pilotların tecrübeli pilot statüsündedir.”denilmiştir.

Bu açıklama ile zaten kaza olmadığı anlaşılmıştır. PKK nın elinde İncirlik Hava Üssünden Suriye  isyancılarına  500 kamyonla gönderilen mühimmatın çoğunun PKK lıların  elinde olduğunu biliyoruz. Uçaksavarlar, bilmem neler.

Allah topunun belasını versin. Kuş gibi avlıyorlar uçaklarımızı helikopterlerimizi.

İçimiz alev alev her şehidimiz için yanarken açlık grevinde olan PKK nın şehir yapılanması olan KCK lıların sözde ölüm oruçlarının derdi, geldi bizi gerdi.

EMEP, ÖDP ve CHP Hatay Milletvekili adına  CHP Beyoğlu İlçe Başkanı İnan Güney ‘in yapmış olduğu basın açıklaması beni adeta kahretti. Esefle kınıyorum.

“Bu ülkenin evlatları ölüme giderken sessiz kalmak, çözüm için zaman kazanmaya çalışmak vicdansızlık, insafsızlıktır! Aynı şekilde açlık girevlerine sessiz kalmak, ölüme göz yummaktır. Biz bunu yapmayacağız! Ölümleri seyretmeyeceğiz! Bu yüzden de tüm halkımızı, tüm siyasi partileri, sivil toplum örgütlerini , Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni, cezaevlerinden ölüm haberleri gelmememsi için gereken her türlü çabayı göstermeye çağırıyoruz! Deniyor açıklamada.

Evet, kim ne yaparsa yapar açıkçası beni gerekirse ilgilendirir ama bir CHP li Milletvekili ve İlçe başkanının böyle bir açıklama ya ortak olmaları bunca yıllık emektar bir CHP li olarak bana onları sorgulama hakkını verir.

Beyler! Bu ölüm orucundakiler ne istiyorlar? Bana bunu anlatın bir.

Bilmiyorsanız ben anlatayım.

1---Bebek katili APO nun  ev hapsini yani serbest kalmasını

2---Özerklik/ federasyon istiyorlar.

3---- Anadilde Eğitim daha doğrusu Kürtçenin eğitim dili olmasını,

Tabi bunların daha gerisi de var. Kısacası vatanı parçalamak Büyük Kürdistanı kurmak istiyorlar.

Bunlar kabul edilmeden eylemlerine son vermeyeceklerini söylüyorlar.

Siz bunları nasıl kayırmaya kalkarsınız?

Ölüm orucu ile meseleler çözülecekse  o zaman  yıllardır Silivri’de esir tutulan aydınlarımız, onurlu komutanlarımız, gazetecilerimiz için onların hakları için gelin hep beraber orada bu işi yapalım. Vatanseverlerimiz zindanlarda ömür tüketirlerken ben PKK lılara hemde binlerce asker ve sivil masum halkımızı öldürenlere neden acıyayım ki?

Ne yani ölürlerse kıyamet mi kopacak? Yıllardır bu insanlar canlı bomba olarak hem kendi hem binlerce masumun canlarına kıymadılar mı? Askerlerimiz ne için şehit oldular o zaman diye sorasım geliyor sizlere. Bunların yapmış oldukları tamamen propagandadır. PKK nın meclisteki uzantısı olan BDP istese bu açlıkları durduramaz mı?  Bunlar vatan hainidirler. Amaçları dünya kamuoyunda yer alarak vatanı emperyalistlerin isteği doğrultusunda parçalamaktır.

Bunlar Amerika’nın maşaları, ajanlarıdır.

Bu Atatürk ve CHP nin ilkelerine tamamen zıt isteklere bir CHP li nasıl aracı olur?

Ben bu satırları yazarken Kadıköy CHP İlçe Başkanlığının da  böyle  destek bir pankartı ilçe  binasına astığını arkadaşlarım bana iletti.

Beni yazılarımdan ötürü disipline vereceklerini çoktandır duyum aldığım halde, korkmadan özeleştirilerimi sıraladım. Beni disipline vermeniz hatta partiden ihraç etmeniz böyle bir oluşumun içerisinde olmaktansa benim için onurdur.

Ben makam peşinde koşmadım hiçbir zaman benim için vatan ve ilkelerim ve de partimin Atatürk ilkelerine bağlı olması önemli olandır.

Ben bu partiye 25 otuz senemi, gençliğimi vermişim nereye gittiğini sormakta en büyük hakkımdır sanırım.

Beyler, hanımlar partimin çeşitli kademelerinde bir nefer gibi çalıştım. Sizler ben ve benim gibi arkadaşlarımı Ulusalcı, Atatürkçü diyerek dışladınız. Artık yettiniz. Beni ister disipline verin ister partiden atmaya kalkın hiç umurumda değil. Sizlerle dışarıdan olsun mücadelemi ölene kadar sürdüreceğime emin olabilirsiniz. Sonuna kadar Ulusalcı ve Atatürkçüyüm .Bunula da onur duyarım.

Partimi tanıyamaz oldum artık. Yazıklar olsun bunca yılıma acıyorum….

13.Kasım.2012

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..