Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Bu video ile Mustafa Mumcu'yu analım

Bu video ile Mustafa Mumcu'yu analım
 

Allah rahmet eylesin


Çok üzgünüm çok. Kendisine bir süre önce bir mail göndermiş, cevap alamayınca da bir mesaj yazmıştım. Uzun zamandır kendisinden ses çıkmadığı için de endişelenmiştim. Bu gün vefatını öğrenince üzüntüm bir kat daha arttı. Dün internette dolaşırken, kendisinin tertiplediği bir toplantının video görüntülerine rastlamıştım. Şimdi bu videonun linkini aşağıya vererek onu rahmetle anmak istiyorum. Ruhu şad olsun...

http://video.aol.co.uk/video-detail/4milliyet-blog-toplants/4056929239

Bu video blog yazarlarımızdan Ali Haydar Özkan bey tarafından hazırlanmıştır.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..