Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim doğum günüm...

Bugün benim doğum günüm...
 

29 yaşındayım(Geceler hariç :))


'' Zemheri ayında doğdun oğlum '' derdi annem,tarihini pek bilmezdi...

Eski kışlar ne yaman imiş Septemberi kara kış olmuş idi...

Rahmetlik babam iki yaş büyük yazdırmıştı;askere erken gitsin diye...

Eski ''Kafa kağıdımın '' arkasına da yazmıştı...Esâsî:29.09.1951 'di...

Milâdî takvim yerinde dururken Hicrî takvim döndürdü beni...

Oldum şimdi, Mübarek Arefe çocuğu..

Bir gün sonra Ramazan Bayramı, bir günlük bayram bebesi...

Bana şeker getirin yeni doğdum diye...

Mahallenin en ''güççüğü ''oldum, torunlarımı saymazsam tabi...

Benim yeni yaşım kutlu olsun da sizin de bayramda cebiniz şeker dolsun...

Bayramınız mübarek,yuvanız şen olsun...



 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..