Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

İyi ki varım ve kendimi de sizi de çok seviyorum


Milliyet Blog dünyasında bir yıldır yazıyorum. Şile ve Yalova Termal gezilerim benim hayatımda çok önemli dostlar kazanmama neden oldu. Ve şimdi dostlarıma doğum günümde mesaj yazmanın coşkusunu ve mutluluğunu yaşıyorum.

Hayatımın en önemli dostu sevgili Bülent, ilk mesajım sana. İyi ki varsın. Senden önceki hayatımla senden sonraki hayatım arasında o kadar büyük fark var ki; ilk kez sevgiyi sen bana öğrettin. Masmavi gözlerimle dünyaya harika bakmayı bana sen öğrettin. Paylaşımı ve dostluğu, tüm insanları sevmeyi ben senden öğrendim.

Moda dünyasında uzun yıllar olmama karşın bana kadına bakmayı, tasarım yapmayı ve tasarımlarımla zenginleşmeyi ve tüm kadınları güzelleştirmeyi sen öğrettin.

Neşe Evrim’le, Sema Şener’le, Ece Nevra’yla, İlyas Bayram’la, Mehmet Eren’le, Beenmaya Özlem’le, Sema Çürük’le, Meral Yağcıoğlu ve harika babasıyla, Yağmur Zamanı’yla ve daha birçok blog yazarı dostla beni sen tanıştırdın.

Bana dürüstlüğü sen öğrettin. Cesareti de senden öğrendim. Sanatın ve kültürün bir insan için ne kadar önemli olduğunu seninle yaşayarak öğrendim.

Bana harika güzel yemekler yapmayı da sen öğrettin. Dünyanın bir ucundan diğerine nasıl kolayca gidileceğini, nasıl yaşanacağını ve nasıl zevk alınacağını da senden öğrendim.

Bana hedef dosyamı hazırlattığında bunun ne kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Ama şimdi o hergün harika güzelliklerin belgeleriyle dopdolu dosyama baktığımda ne kadar haklı olduğunu görüyorum.

Bugün benim doğum günüm.

Çok özel bir gün benim için.

Kendim ve senin için çok özel bir yelek tasarımı yaptım. Ceplerinde o yeleklerin aşk şiirleri yazılı. Sihirli yelekler onlar. O yelekleri giyenlerin tüm istekleri gerçekleşiyor. Şimdi o yeleklerden yüzlercesi üretiliyor.

Bana marka olmayı, marka değerlerini, girişimciliği o kadar farklı metodlarla öğrettin ki; yapamam dediğim birçok şeyi şimdi başarıyla yaparken kendime şaşırıyorum. Yazamam dedim yazdım. Yapamam dedim yaptım. Sevemem dedim sevdim. Sen insana her şeyi nasıl bu kadar kolay yaptırıyorsun, şaşırıyorum.

Bugün benim doğum günüm.

Çok özel bir gün benim için.

Büyük bir ailenin, Milliyet blog ailesinin şanslı üyeleriyiz biz. Ortak dostlarımız var. Seviyoruz ve seviliyoruz.

Benim için yaptıkların için sana teşekkür ediyorum. Hayata teşekkür ediyorum. Milliyet Blog dostlarıma ve editörlerime çok teşekkür ediyorum.

İyi ki varsın. İyi ki varlar.

İyi ki varım ve kendimi seviyorum.

Bugün benim doğum günüm.

 
Toplam blog
: 54
: 1526
Kayıt tarihi
: 21.06.07
 
 

23.05.1974 İstanbul doğumluyum. Mediha Yener Moda Okulu'ndan stilistlik ve modelistlik sertifikaları..