Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

Bugün kardeşim doğmuştu

Bugün kardeşim doğmuştu
 

özlemle


Kardeşim henüz küçük bir çocuktu. Hepimiz küçüktük aslında o zaman. Siyah önlük giydiğimiz zamanlardı. Beyaz yakalarımızı çıkarırdık 10 Kasım'larda.

Neden ben 9 Kasım'da doğmadım sanki demişti kardeşim bir 10 Kasım sabahı. Hayatım boyunca hiç doğum günümü kutlayamayacağım. Hiç gülemeyeceğim. 

Ölüm ve yaşam kardeştir demişti annem o zaman. "Yaşamın olduğu yerde mutlaka ölüm de vardır. Birinin ölmüş olması demek onun tümden yok olması demek değildir. Sevgilerimizle, anışlarımızla, inanışlarımızla onlar hep bizlerle olurlar. Yani bu doğum gününü kutlamamıza engel değil. Ne kadar güzel bir günde doğmuşum diyerek mutlu da olmalısın" 

Sen hep varsın sevgili Atam zamanın sonsuzluğunda. Bu nedenle 10 Kasım’ları ölümünü anmak olarak hiç düşünmedim. Seni anmak, bir bakıma yürüyüşümüzde eksiklerimizle, doğru ve yanlışlarımızla kendimizi sorgulamaktı.

Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim. 

Sevgi ve özlemle...

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..