Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Bugünlük böyle olsun istiyorum..

Bugünlük böyle olsun istiyorum..
 

Balkonumdaki kaktüsüm canım benim


Sıkı sıkıya yapışmışım hayata

İnandıklarımı bir kez daha gözden geçirmekteyim şu an

Köhnemiş yıpranmış olanları atıyorum tavan arasına

Telefon ajandamı elden geçiriyor gereksizleri siliveriyorum bir çırpıda

Hem de hiç üzülmeden, düşünmeden

Akreple yelkovan arasına sıkışmadan

Ağır ağır hareket ediyorum

Gazetelerin şiddet haberlerine bakmıyorum bugün

Haberleri izlemiyorum, üzülmüyorum

Kedilere, köpeklere zaman ayırıyor

Çiçeklerimle ilgileniyor

Müzik dinliyorum

Hatta çıplak ayaklarla yerlere basıyorum

Doğa aferin diyor bana elektriğimi alırken

Kuşlara yem veriyorum

Bugünlük tüm sıkıntıları rafa kaldırıyorum

Bir hafifledim ki anlatamam

Hayatın küçük detaylarını ne zamandır gözden kaçırdığımı

Yaşamın bana sunulan en değerli armağan olduğunu düşünüyorum

Yüreğimdeki tüm ağırlıklar kalkıyor

Ruhum yılkı atları gibi koşuyor

Kalbim pır pır

Umut denen geveze kuş öyle bir şakıyor ki başımda

Ne şanslıyım

Uzun zamandır bunları aklıma getirmemiştim

Uzun sürmeyecek  biliyorum

Ama bugünlük böyle olsun istiyorum..

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..