Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bukowski'den kanatlı bir cümle; hem de sagapo eşliğinde....

Bukowski'den kanatlı bir cümle; hem de sagapo eşliğinde....
 

geç olmadan uzatılan zeytin dalını görmeli:)


Öylesine bir cümle gibi geliyor insana ;
Seni
Seviyorum...

Öyleyse neden bu kadar zor söyleniyor ?

***

Elimde bir kadeh kırmızı şarap, kulağım müzikte......
Yunanca bir ezgi çalıyor :

sagapo,
sagapo giati eisai oraia,
sagapo giati eisai oraia,
sagapo giati eisai esy...

(seni seviyorum,
seni seviyorum çünkü güzelsin,
seni seviyorum çünkü sensin...

ve seviyorum,
bütün dünyayı da seviyorum,
çünkü sen de onunla yaşıyorsun...

penceren kapalı,
aç, bir kepengini aç,
suretini (resmini, ikonunu, yüzünü) göreyim...)

Tam bu esnada , kanatlı bir söz uçuruyor Bukowski yüreğimin köşesine;

"yalnız kalmaktan daha kötü şeyler de vardır hayatta,
ama genellikle bir ömür alır bunun farkına varmak,
o zaman da çok geçtir,
ve çok geçten daha kötü bir şey yoktur hayatta... "........

Müzik devam ediyor...

sagapo,
sagapo giati eisai oraia,
sagapo giati eisai oraia,
sagapo giati eisai esy...

seni seviyorum,
seni seviyorum çünkü güzelsin,
seni seviyorum çünkü sensin...

..........

Oktay Akbal " kanatlı sözler uçar mı ? " diye sormuştu bir köşe yazısında...

Gerçekten uçuyormuş.....

....

*Resim İsmail Cem Özkan'a aittir (iyi seneler )

mayıs-2010-haticeatalay

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..