Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Göçük altında kalanlar

Göçük altında kalanlar
 

RTE: Bu mesleğin kaderinde bu var.!!!


" Ah! Şu kayıtsızlığın gücü! ! !
Budur taşlara milyonlarca yıl değişmeden dayanabilme olanağı veren." diyor Paves....

Düşünüyorum da

Ürküyorum düşüncemden

Şakıyıp duran insanları gördükçe

Ürküyorum sessizliğimden

Nasıl iştir bu Tanrım...

Ürktüğüm kendim

Yokluk değil yoksulluk değil

O o o h be demeyi düşlemedim ki hiç

Rahatsızlığım sevgisizlik

Umursamazlık

Merhametsizlik

Duvar sessizliği

Anlıyor musun Tanrım?

......

**

YIL 1992 ;

gördüklerim yüreğimi çiziyordu yukardaki akrostişi yazdığımda...

değişen bir şey var mı diye soruyorum;

cevabını yüreğim kaldırmıyor...

haticeatalay

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..