Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Bülbül'ün ağıtı

Bülbül'ün ağıtı
 

Bülbül


Bülbül'ün Ağıtı


Dünya denilen bir yere,

konmuş oldum bir kere.

Su içtim berrak derelerde,

şakıdım tüm gecelerde.

Şu yemiş senin olsun yarim,

diğeri benim.

Türküler söyledim, ezgiler ezdim,

güle yalvarmaktı benim hevesim.

Bir gün, bir gün, koca elli bir dev,

yakaladı beni haince, tıktı kafesine.

Yemin şurda suyun burda,

şarkı söyle lan dedi bana.

Ey koca elli azgın meret, hani burda benim zümrüt dağım,

nergis açmış cennet bağım.

Dalda ki evim,

nergisim gülüm.

Olsa olsa inlerim ben sana,

yemimi koy şuraya suyumu da buraya,

sonra defol git başka yana.


Akın Tekin

Sosyolog Çevreci Yazar

www.akinteki.googlepages.com/home

 
Toplam blog
: 37
: 478
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

09.06.1944 Gürün doğumluyum. İst. Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji mezunuyum. Uzun yılla..