Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Bülbülün serenatı

Bülbülün serenatı
 

Leyla’yı sevdim, Mecnun oldum,

Sevdam uğruna çöller aştım.

Şirini sevdim, Ferhat oldum,

Sevdam uğruna dağlar deldim.


Yağmurlar dindi, ben ağladım.

Şimşekler sustu, ben bağırdım.

Rüzgarlar gibi coşkundum.

Sevdam için dünyayı sarstım


Sevdam gül idi gönlümdeki

Çöller tükendi, dağlar bitti,

Gözyaşım bitti, ahım sustu

Güllerim soldu, ömrüm bitti.


Derken, can bana hayat verdi.

Çölde susayınca su verdi.

Dağda yorulunca sırt verdi.

Bana düştüğümde el verdi.


Elini tuttum, ateş aldım.

Sinem yandı, aşık oldum.

Armağan doğdum, bülbül oldum.

Bu serenadı can’a yazdım.


M.Armağan Bayraktar

23.12.2008 13.30

 
Toplam blog
: 26
: 789
Kayıt tarihi
: 06.09.08
 
 

20 yaşında tiyatro oyuncusuyum. Düşünen bir insanım. Edebiyatla aşırı derecede ilgiliyim. Şu anda sa..