Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Bülent Korkmaz, iyi bir seçim

Bülent Korkmaz, iyi bir seçim
 

fotoğraf: Milliyet


Galatasaray'ın yeni teknik direktörü, Bülent Korkmaz oldu.

Bülent Korkmaz Galatasaray'da yıllarca başarılı futbol oynadı.

Bir görev adamıydı. Sorumluluklarını iyi bilen bir profesyonel futbolcuydu.

Kayseri Erciyes ve Gençler Birliğinde'de başarılı teknik adamlık yaptığını düşünüyorum.

Bülent Korkmaz denince aklıma azim ve hırs geliyor. Bunu futbol yaşamında çok iyi uyguladı.

Teknik adamlarda, biraz hırslı olmalıdır diye düşünüyorum. Takımını ateşlemesini, yönlerdirmesini bilmelidir.

Galatasaray, Bülent Korkmaz'a sahip çıkıp, tam destek ve yetkiyi vermelidir. Bülent Korkmaz'ın önü açılmalıdır.

Önümüzde çok önemli bir Avrupa sınavı var. Skıbbe'nin ayrılmasının takımı olumsuz yönde etkileyeceğini düşünmüyorum.

Bülent Korkmaz'ın bir çok avantajları var. Bu takımın havasını iyi biliyor. Bu takımda kaptanlık yaşamış, lig şampiyonlukları yanında, Avrupa şampiyonluğunu kazanmış bu takımın önemli futbolcusuydu.

Bülent Korkmaz'ın da, büyük bir takımın Teknik adamı olmanın sorumluluğunu ve yükünü kaldırabilecek çalışmaları yapması çok önemlidir. Bu, hem takımı, hem de kendi teknik adamlığı kariyeri için çok önemlidir.

Türk Futbolu açısından da, bu görev çok önemli olacaktır. Galatasaray ve Türk futbolu kazanacaktır.

Bu cesaretlerinden dolayı, Galatasaray yönetimini de kutluyorum.

Galatasaray ve Bülent Korkmaz'a başarılar diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..