Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Buluşalım da ağlayayım

O değil de;

Hemen bu kutucuğun üzerindeki yazı dikkatimi çekti, 'Not:Gün içinde yazdığınız ilk 3 blog ana sayfamızda yayınlanacak, diğerleri ise kendi sayfanızda ve 'diğer bloglar' listesinde okurlarımıza ulaşacaktır.' diyor.

Hey gidi günler hey!

Ne tartışmalar olmuştu bu muhabbet yüzünden. O vakitler, 'Blog Yazarları Tartışıyor' kategorisi yoktu da alenen herkes birbirinin saçını çekip tükürüp arkasına bakmadan kaçıyordu.

O değil de;

Editörleri böyle kurallar koymaya mecbur etmişlerdi de hüzünlenmiştim...

O değil de;

Gül dedim de; Antidepresan T.A.Ş. Nazar Boncuğu Sayın Yazarım Gülgün Karaoğlu'nu kutluyorum ve yeni köşesi, 'Çıplak Pencere'de keyifli yazılar diliyorum.

Bir keresinde yorumunda benimle ilgili düşüncelerini yazmıştı. Çok şaşırmıştım. Hiç yüzyüze bile gelemediğimiz halde nasıl oluyordu da hakkımda yıllardır tanıyormuşcasına doğru teşhislerde bulunuyordu, gerçekten inanamamıştım. Ayrıca çok düşünceli çok zarif biri :) O biliyor...

O değil de;

Birçok arkadaşımız ortadan sessizce kayboldu, farkında mısıınız? :) Sayın Yazarım Cinford, selamlar sevgiler.

O değil de;

Çok sevdiğim ve üyesi olduğum bir sitede üyeler isteğe bağlı olarak, 'Kimlik Onaylı' üyelik yaptırabiliyor. Getirisini götürüsünü hesaplayıp böyle bir uygulamaya geçilse nasıl olur diye düşünmeden edemedim....

Sayın Editörlerimin bilgisine....

O değil de;

Bugün bir dostum aradı. Yaşadıkları onu çok bunaltmış. Ne olur buluşalım da bi ağlayayım diyor...

Ne ilginç... İnsan ağlamak için bile yanında sevdiği bir dost istiyor. :) Tamam canımcım, buluşalım ve ağlayalım...

O değil de;

gözlerinden akmasa kalbinden akacak/dışarıya vurmasa içinde kanayacak

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..