Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

29 Temmuz '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bulutlara şekil vermek ister misiniz?

Bulutlara şekil vermek ister misiniz?
 

Çocukluk yıllarından aklımda kalan en güzel oyunlardan biriydi, bulutları bir şeylere benzetmek... Okulda bitmek bilmeyen törenleri dinlerken gözlerim gökyüzündeki bulutlara takılır, onları bir sürü şekle sokardım. Bazen arkadaşlarımla bir oyun olurdu , bulutları seyretmek ve birşeylere benzetmek...

Bulutlara bakmayalı çok olmuş. Vakit ayıramaz olmuşuz bulutlara, sadece İstanbul trafiğinde arabanın ön camını bir vizör gibi kullanıp tespit edebildiğimiz karelerden ibaret oldu, o güzelim bulutlar...

Zaman zaman o bulutların üzerine kurulup, istediğim gibi uçabilmek, mutluluğa yol almak muhteşem olurdu diye düşünüyorum. Sonra o bulutlara bakmayı ve çocukluğumun o özgür ve sorumsuz günlerini özlediğimi farkediyorum. Bugün için o özlemleri gidermenin tek yolu yıllık izinlerimiz artık...

Tatil dediğimiz nedir? Ne olmalıdır acaba ?
Çalışma döneminde yapmaya özlem duyduklarımız diye tanımlayabiliriz aslında, bunun ne kadar geniş bir liste olacağını düşünebiliyor musunuz?

Bol bol güneşlenip,denize girmek,
Geç yatıp, geç kalkmak,
Hiç bir şey yapmamak,
Farklı mekanlar keşfetmek,Yıldızları seyretmek,
Bulutları seyretmek,
Resim yapmak,
Gönlünü sevgiye , aşka açmak,
Ev taşımak,
Ek iş yapmak,
Her gece kafa çekmek,
Kitapçılarda dolaşmak, kitaplar cd'ler almak.
Yaşamak hayatı sonuna kadar...

Ben en çok geceleri yıldızları seyretmek, gündüzleri müziğin eklendiği bir ortamda bulutlara şekil vermek istiyorum.

Hepinize harika ve istediğiniz türden bir tatil diliyorum...

Anladınız değil mi? Ben haftaya bugün hayırlısı ile tatile çıkmış olacağım.

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..