Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '10

 
Kategori
Spor
 

Bunlar Galatasaraylı ise...

Bunlar Galatasaraylı ise...
 

Kaynak: fenerbahce.org


Akşam haberlerde duyduğum bir haberle sarsıldım: Florya'da U17 maçında bir çok Fenerbahçeli futbolcu yaralanmıştı.

Sonra bir kaç kaynaktan daha olayı üzüntüyle takip ettim.

U17 Akademi Ligi Marmara Grubu'nda Galatasaray ile Fenerbahçe arasında Florya "Metin Oktay" Tesisleri'nde oynanan ve ilk yarısı 1-1 biten maç, çıkan olaylar nedeniyle yarıda kalmıştı. Kaynaklar, iki takım oyuncuları soyunma odasına giderken bazı Galatasaraylı taraftarlar ile Fenerbahçeli futbolcular arasında kavga çıktığını belirtiyorlar.

Kimileri, sahaya inenlerin çocukları için inen aileler olduğunu söylüyor, kimisi taraftar diyor, kimisi kaleci antrenörü olayları kışkırttı diyor. Böyle olaylarda herkes suçu başkasına atmaya çalışır.

Öyle ya da böyle, olayın nasıl olduğunun hiiiç önemi yok. Koca koca adamlar hangi sebeple olursa olsun 17 yaşından küçük sporcu gençleri dövemez! Bu gençleri kim, hangi gerekçeyle dövme hakkını kendisinde bulabilir? Orada bulunan her Fenerbahçeli bir misafirdir ve misafir olarak ağırlanmayı hak eder!

Ben evime gelen hiç bir misafiri dövmedim bugüne kadar, siz dövdünüz mü?

Tesisin adı: Metin Oktay! Sorsan, hepsi Metin Oktay'ın mirasına sahip çıkar, hepsi Metin Oktay'ın ruhuna saygılıdır, o ruha sahiptir. Sorsan, hiç biri utanmaz...

Bunlar Galatasaraylı ise, ben değilim...

Kavgada burnu kırılan ve yaralanan diğer Fenerbahçeli futbolculara geçmiş olsun diyorum. Umarım küçük ve genç yüreklerinde bunu bir husumet olarak yaşatmaz, büyüklerinin eşekliğini büyüdüklerinde tekrarlatmazlar...

Burada bir soru daha: Bu sorun kimin sorunu? Bu tür olayların sebebi nedir? Yöneticiler mi, medya mı, taraftar mı suçludur? Yazdığım sıralamaya ne dersiniz?

Burada önemli bir husus daha var: Görüntüleri nedense bir çok kanalda hep FBTV'den seyrettik...?? Maç Florya'da, görüntüler FBTV'de!

Galatasaray kulübü artık şapkasını önüne koymalı ve Galatasaray taraftarının takımından, kulübünden, amatör branşlardan ve yetiştirdiği gençlerden bilgi sahibi olma hakkına saygı duymalı ve derhal gereğini yapmalıdır!

Fenerbahçeli bir teknik adama uçarak tekme atan o parçalı formalı adamı beğendim. Yönetmenler onu gözden kaçırmamalı, Superman filmlerinde oynatmalı veya Bruce Lee'nin hayatını anlatan yeni bir filmde oynatmalılar..

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..