Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '10

 
Kategori
Astroloji
 

Burçlara ve fallara inanmalı mı?

Burçlara ve fallara inanmalı mı?
 

Burcumun yönlendirmeleri ya da fal yorumları beni hiç mi hiç ilgilendirmedi bu yaşıma kadar!
Sadece İzmir kordon sahilinde bir falcının holding patronu gibisin, cimrilik yapma bakayim bir falına abi esprisini hatırlarım. Haa bir de, iş yerimde içtiğim çayın falına bakan bir kızın düzmecelerini!
Çay posasında gördüklerine bir bakar mısınız?
Neymiş efendim, uzun saçlı bir kız varmış ve bana aşıkmış ama ben onun farkında değilmişim!

Falcı kız düpedüz yakın arkadaşını tarif etmekteydi yahu!

Hem de kaderimiz taaa doğuştan onunla birlikte çizilmiş..

Beşik kertmesi mi nedir?

Sipariş bir yorumlama olduğu her halinden belliydi oysa!

Neyse dedim, teklif karşı taraftan geldi nasıl olsa, tanıyalım biraz bakalım!!!

Ama bir baktım ki hayatında atacağı tüm adımların tek adresi fal!

Annem ve babam ikinci plan da, kız ise başımın tacı!

Yani bir tek huzur evinin adresini vermediği kalmıştı....

Hatta falında çıksa hiç gözünü kırpmadan peşinen boşanır bu kız!

O günden bu güne hiç bir şey değişmemiş anlaşılan!

Kendilerinin uydurduğu yalanlara kendileri de inanan bu tuhaf insanların sayıları günümüzde hiçte az değil çünkü!

Örneğin; tv programlarında izlediğimiz ve hiç görmediği bir şahsın evindeki ampulün arızalandığını bilinmesine kadar varan saçmalıklar....

Herşeye rağmen arada bir gazetelerde ki burç yorumlarına gözüm takılır sadece!

Ama her ne hikmetse benimkisi, genellikle de beni tarif eder nedense:-))

Yanlış anlaşılmasın asla inanmam, karşılaştırma yaparım sadece:-))

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..