Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Futbol
 

Bursaspor ve Gaziantepsporun dürüstlüğü

Türkiyede 8-10 haftadır iki takımlı bir şampiyonluk mücadelesi sürüyor. Bu mücadele dünyaya ve avrupaya örnek olacak şekilde devam edegelmekte. Nasıl mı efendim? Şöyle efendim. Almanyada şampiyonluk mücadelesi Borussia Dortmund ile Bayer Leverkusen arasında sürüyor lig 18 takımlı. 16 takımın Bayer Leverkusene 1-9-1 Borussia Dortmunda açık oynadığı tek bir maç izlemedim. İspanyada şampiyonluk için Barcelona ile Real Madrid mücadele ediyor. lig 20 takımlı ve 18 takımın Barcelonaya 1-9-1 Real Madride açık oynadığı maç izlemedim. Fransada Lille ile Olympique Marseille şampiyonluk mücadelesi yapıyor. Fransa ligi 20 takımlı ben 18 takımın Lille ile oynarken 1-9-1 Olmpique Marseille ile açık oynadığı tek bir maç izlemedim. İtalyada Milan ile Napoli şampiyonluk mücadelesi yapıyor. Lig 20 takımlı. ben 18 takımın Milana karşı 1-9-1 Napoliye karşı açık oynadığı tek bir maç izlemedim. İngilterede Manchester United ile Arsenal şampiyonluk mücadelesi yapıyor. Lig 20 takımlı. ben 18 takımın Manchester Unitede 1-9-1 Arsenale açık oynadığı tek bir maç izlemedim. 

Bursa Trabzonspora iki maçta 6 puan hediye etti. bu bana Eurovision şarkı yarışmasındaki Kıbrıs rum kesiminin Yunanistana 12 puan Türkiyeye 0 sıfır puan verdiği günleri hatırlattı. Tolunay Hocanın ve Gaziantepsporun ne kadar dürüst olduğunu ise 16.04.2011 günü çok iyi gördük. Aynı vatan müdafaasını umarım Avni Akerde yaparlar ve ben onların ellerinden öper burda özür dilerim. 

Gaziantepsporun vatan müdafaasına adeta bu maçı kaybederse küme düşeceklerini sanarak maçı izledim. İnşallah Avni Akarde Uefa Kupasını almak için mücadele edecekleri kana kan mücadele sergilerler ve ben burda tekzip yayınlarım. Vatan müdafaasını hakemi arkana alarak yapmak ne kadar dürüstlüktür. Biz bu oyunun aynısını 1996 da izledik. eğer Trabzonsporla Avni Akerde maçımız olmasaydı o senede şampiyonluk gitmişti. Trabzon seyircisinin o maça ilişkin yorumlarını internetten bulup okursanız cahillikle birleşmiş fanatikliğin size neler hayal ettiirdiğini oğuzun ve aykutun gollerine nasıl hayali bahanaler uydurduklarını nasrettin hocanın fıkralarını ters giydirecek hokkabazlıkla yüklü olduğunu görürsünüz. 

Son söz. 2004 te Yunanistan 1-0 la gelerek Avrupa Şampiyonu oldu. 18 Takımın ve federasyonun desteği Trabzonu şampiyon yapmaya yetmeyecektir. 

 
Toplam blog
: 27
: 1140
Kayıt tarihi
: 03.07.10
 
 

Öğretim Görevlisi(Dr). Gemi Mak işl . Mühendisiyim. 15 senedir Gözetim şirketinde görev yapıyorum..