Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Anılar
 

Bütün ümidim gençliktedir!

Bütün ümidim gençliktedir!
 

Arada sırada hepimiz şunu söylemiştir, bu gençlik adam olmaz veya bunları görünçe gelecekten korkuyorum. Bu ve buna benzer söylemleri hep duyarız. Belki bizden önceki büyüklerimizde bizim için aynı söylemleri dillendirmişlerdi. Gençlik adı üstünde ergenle, büyük insan arasında bir hayat dilimi. Dünya onların gözünde başka döner, sizin gözünüzde bir başka. Siz klasik müzik dinlersiniz onlar, pop, rap. Ama her ne olursa olsun benim şahsi görüşüm geleceği emanet edeceğimiz gençler bizi hiç de hayal kırıklığına uğratmıyaçaklar. Geçen yıllarda ellinde Atatürk hakkında bir kitap gördüğüm öğrencimle konuşuyorduk bana öyle şeyler anlattı ki hayret ve memnuniyet içinde kaldım. Elinde benim ve eminim sizin bile çoğunun sahip olamayacağı bir Atatürk kitapları serisi varmış. Gözleri ışıl ışıl söz etti. Ülke ve gelecek hakkında öyle güzel saptamalarda bulundu ki anlatamam. Sırf o’mu, yakalarında Atatürk rozetlerini guru ve övgü ile taşıyan daha nice genç görürsünüz. Onlar bilgi çağının insanları olmaya aday Atatürk gençliği. Daha da çoğalsınlar. Yakalarında pırıl pırıl parlayan Atatürk rozetleri gibi yurdumuza ışısınlar. Kim ne derse desin benim de bütün ümidim gençliktedir.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..