Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Bütün yarım kalmışlıklarım senin annem.

Bütün yarım kalmışlıklarım senin annem.
 

Beni burada arama, arama anne.

Kapıda adımı, adımı sorma.

Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne.

Ağlama….

Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne.

Bu şarkıyı her dinlediğimde uzaklarda ki annem gelir aklıma ve ağlamaya başlarım.

Çocukluk yıllarımdan bu yana, hasret büyüdüm. Özlemle yandım, tutuştum anneme.

Bir çok çocuk gibi annesiyle büyüyemedim. Bir çok çocuk gibi şanslı değildim aslında!

Bizim çocukluk yıllarımızda anneler günü diye bir şeyde yoktu esasında. Bilirdim yaşayan, nefes alan, bir yanı eksik annem olduğunu. Benim onu özlediğim gibi onunda bana özlem duyduğunu. Çünkü anneler çocuklarını hep özlerler.

Yarın senin gününmüş annem. Benim gönlümde her gün senin günün. Bütün çiçekler senin. Bütün sevgilerim senin. Bütün yarım kalmışlıklarım senin annem.

Anneler günün kutlu olsun canım annem.

Resim: www.forumturka.net

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..