Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Büyüdüm Anne

Büyüdüm Anne
 

ben artık çocuk değilim
büyüdüm anne
çocuk başımı koyduğum
dizlerin yok ki
sevinçlerim, üzüntülerim
hangi kucakta yer bulur
hangi el okşar saçımı
senin okşadığın gibi
 
umarsız kaldı boşta ellerim
düşlerde kaldı tatlı dillerin
akide şekerlerim, çiçekli mendillerim
b a y r a m l a r 
artık hiç gelmeyecek belli
 
beraber yürüdük ellerin ile
senin için yol bitti/ şimdi
bir ben yürürüm artık ben ile
çocuklar ansızın büyür anneler ölünce*
demiş şair
ben artık çocuk değilim
büyüdüm, büyüdüm anne
bak
deli fişek bir poyraza
karşı duruyorum içimde
 
Temmuz 2008
 
*Tuğrul Tanyol
 
Hâdiye Kaptan
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....