Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '17

 
Kategori
Güncel
 

Büyük Küçük Dirmil Der Memleketime

Büyük Küçük Dirmil Der Memleketime
 

İşte Dirmil


Bir yaz mevsimi daha geldi. Dirmil ismi geri gelir mi diye baktık olmadı. Şöyle etrafıma bakıyorum yabancı olsun, yerli olsun Altınyayla ismini kullanan çok duymadım.

Elbette ilçemizin yönetim kademesinde ki görevlilerimiz konuyu gündeme getiriyorlardır. Çalışmalar yaptıklarını anlattılar, konuştuk, ben istiyorum ki derken bizler ilçemizin ismi; DİRMİL olsun.

Halk olarak her daim devletimizin yanındayız, yanında olacağız, ne zaman destek istenirse o zaman destek verildi, verilecektir, verilmektedir.

Memleketine aşık olan ilçe halkımızın talebini yerine getirileceğine adım gibi eminim. Yöneticilerimizden Allah razı olsun. Niçin Allah razı olsun dedim?

Çocukluğumdan beri meşhur oyuk dağımızdan yol geçeceği söylenirdi. Yol yapılmadığı içinde bizler  hep şunu dedik; dağın böğründen yol mu geçer? Geçecek olsa şimdiye çoktan geçerdi.

Bizim nesil hep böyle diyorduk, Allah razı olsun buna benzemedik ne eserler kazandırıldı. Onun için bir kez daha halkımızın adına efkarı umumi yenin sesi olarak “İlçemizin ismi tekrar DİRMİL” olsun.

Kırkpınar sonu yapılacak olan etkinlikler çerçevesinde müjde gelir diye ümit ediyoruz.

Ben ümit varım, yöneticilerimizin hizmet anlayışı, halkından kopuk değil, halkın içindeler, derdimizi soruyorlar, hal böyle iken büyüklerimizden ilçemizin ismi hakkında talebimiz budur.

Belediye başkanımız, ilçe yönetimi özellikle ilçe başkanımızın da bu yönde talebi olduğunu, ciddi girişimlerinin olduğunu biliyorum.

Dirmil ismi için canla başla çalıştıklarını, işi sağlam tuttuklarını da biliyorum.

Kültürümüzü yansıtan en önemli unsurların başında “türküler gelir”. Türküler de ne der; Şu Dirmil’in çalgısı, cura ustamız Kadir Türenin nereli olduğunu soralım, cevap Dirmil olacaktır.

Ayın sekizinde müftülük sitesinin yanında ki camide namaz için abdest alıyorum. 5. Sınıfa geçen bir genç diyeceğim. Amca ben Dirmil’i çok seviyorum dedi.

Evladım buranın adı Altınyayla dedim.

Olur mu amca burası; Dirmil’dir dedi.

Büyüğümüz küçüğümüz, yerlisi yabancısı Dirmil diyor. Sadece resmiyette de Dirmil olarak yazılmasını istiyor Dirmil halkı.

 
Toplam blog
: 375
: 678
Kayıt tarihi
: 12.07.08
 
 

Mehmet Şener 1964 doğumluyum, Burdur-Gölhisar'da yaşıyorum. Doğum yerim Burdur/Atınyayla . Lisans..