Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

21 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Büyümek istiyorum

Büyümek istiyorum
 

Damı çinkodandı viran evimizin

Yemyeşil bir dünyaydı

Kırık merdiven basamaklarında

Bahçesinde turunç ağaçları

Baharda portakal çiçekleri kokardı

Doğanın inadına…

Dedem arı kovanlarının önünde

Bal alırdı arların elinden

Tamamen çocuktu o zaman yüreğim

Dilimde balın tadı

Kazağımın üzerinde arılar

Kollarım da “iğneler”

Dedeme nefretlerini kusuyorlar

Yakıyor güneş gibi…

Anneciğimin ellerinde

Kıpkırmızı balçık balçık toprak

Sürüyor kollarıma

Gözlerime bakıyor sevgiyle

Büyüyorum aniden

Bir bardak su söndürüyor güneşimi

Kalkıyorum

Çamaşır ipine asıyorum çocukluğumu

“Büyümek istiyorum…”

Merdiven altında karton kutular

İçlerinde dut yaprakları

Üzerlerinde ipek böceklerim

Dut ağacının dallarına takılmış kalmış

Sanki çocukluk düşlerim

Büyüyorum

Büyüdükçe kelebeğe dönüşüyorum

Dut yapraklarına

Bir sevda çiçeği sanıp konuyorum

Gölgesinde ergenliğim…

Babamın ayak sesleri hatırlatıyor

Zamanın erkenliğini

Uyanıyorum düşlerimden utanıyor

Kaçıyorum kendimden

Odunluğa saklıyorum gençliğimi

Karanlıklarda

Takılıyor saçlarıma örümcek ağları

“Büyümek istiyorum…”

 

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 21.01.2014  00.50

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..