Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
Magazin
 

Çağatay Ulusoy Figüranlık yapmış;

Çağatay Ulusoy Figüranlık yapmış;
 

Dün, bir haber magazin sitesinde okudum. Başlık aynen şöyle; “Çağatay Ulusoy’un şoke eden görüntüleri”. Detayında diyor ki, “Çağatay Ulusoy bundan sadece birkaç yıl önce dizilerde, filmlerde figüran olarak çalıştığı ortaya çıktı!” yazıyordu. Twitterde “ŞOK Çağatay Ulusoy’ un figüranlık görüntüleri” diye twetler atıldı. Merak ettim. Görüntüleri izledim. Birinde 2010 yılında “Recep İvedik 3” filminde, arka planda bir kızla dans ederken 5-10 saniyelik bir görüntü. 2009 yılında Arka Sokaklar dizisinde bir lokantada arka planda yemek yerken yan profilden, sadece 15-20 saniyelik bir göründü. Şok olacak bir şey göremedim. Haberi okuyunca zannettim ki, kötü bir rolde tecavüzcü Coşkun’u oynamış. Yok öyle bir şey. Gayet sade bir vatandaş olarak, arka planda boy göstermiş. O günler de üç-beş kuruş harçlığını çıkartmış belli. Demek ki, o günlerden beri, Çağatay Ulusoy’un dizilerde, filmlerde oynama arzusu varmış ki, bu günlere geldi. Best Model yarışmasından sonra “Adını Feriha Koydum” dizinde, iki yıl oynadı. Başarılı da oldu. Şimdi milyonlarca sevenleri var.

Ben bazı magazin basınımızın, sırf sansasyonel haber için böyle yazmalarını, doğru ve etik bulmuyorum. Amaç nedir anlamış değilim. Bir hata yaptığı için daha mı dibe batırmak Çağatay’ı. Kirli çamaşırlarını ortaya mı çıkarmak.  O görüntüleri seyretmeyen kişiler, kötü rol zannedecek. Yok öyle bir şey, tertemiz figüran görüntüleri.

Daha önce de, “Paranoyak” adlı  deneme  filmi için, blog yazımda aynı şeyleri yazmıştım. Gaye Çağatay Ulusoy’u utandırmak mı, Yoksa sevenlerinin sevgisini mi azaltmak. Her ikisi de olamaz.

Aslında Çağatay Ulusoy ile ilgili yazıları, yeni dizisi başlayıncaya kadar yazmayacaktım ama. Dayanamadım yazdım. Zira “ŞOK” görüntüler lafı beni çileden çıkardı. Bu nedenle yazdım.

Ben gene burada tekrarlıyorum, Çağatay Ulusoy geleceğin yıldızı, ve sevilen oyuncusu olmaya devam edecek. Onda bu yetenek, kabiliyet ve fizik var.

Sevgiyle kalın.

Abdurrahman Balcılar

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..