Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çakma lokman hekimler...

Çakma lokman hekimler...
 

http://www.tempodergisi.com.tr ...Bilsek böyle olacağız yiyelim günde 10 demet maydanoz:)))


Ev hanımı olmaya çalışıyorum, 16 yaşından beri faal olarak çalışan ve özellikle 9 yıldır doğru dürüst izinlerini bile kullanmadan çalışan biri için bu hiç de kolay değilmiş.

Beceremiyorum... Yetişemiyorum… Ev işi hiç bitmiyor, bitse de yeni bir şey çıkıyor, ay feci yorucu ve de beş kuruş karşılığı yok, çok pis iş ya… İşe girince ev hanımları ile ilgili vakıf kurmak için çabalayacağım ve kendimi emekli olana kadar bu vakfa gönüllü adayacağım.

İlk işim bir ücret tarifesi hazırlamak olacak, tencere başı yemek karşılığı 10 TL, Salata için 5 TL, yemek sonrası ikramlar karşılığı 5 TL, bulaşık yıkama eldeyse 10 TL, makineye konuyorsa 5 TL, ütü parça başı 2, 5 TL falan:)

Ayrıca hepsinin SSK lı olması için de uğraş vereceğim, emekli olsunlar bari garipler gençliklerinde göremese de, yaşlılıklarında üç kuruş para alsınlar...

Beylerin işine gelirse! ...Şimdiden söyleyeyim yorum ve mesaj yoluyla tehdit ve küfür alırsam fiyatları yükseltirim ona göre :))

Bakıyorum ev işinin biteceği yok, annem de beni kadınlarla yaptıkları güne götürecek (gündüz kuşağı programlarına razıyım düşünün yani ambiyansı)çok işim var yalanlarıyla ya bilgisayardaki üye olduğum siteleri geziyorum ya da televizyona bakayım diyorum, yine ev hanımlarına acıyorum, adam gibi seyredecek bir program konmaz mı gündüz kuşağına ya?

Gezmeyi sevmem, pek komşum da yok :) Evi toparlarken kendimi evlilik programlarına çıkan hatunlara sesli laf atarken yakalıyorum :)

- Kız napcan mok mu var seni Allah kahretmesin bu yaşta :)

- Yuuhh! Atmış çocukları babasına gelmiş "benim çocuktan yana sorunum yok illahi de beni alın, istemezseniz yüzlerini bile görmem" diyorPeees!

- Hayy maşallah bee 80 e merdiven dayamış teyzeme bak koca arıyor, anam ben o yaşa gelebilirsem gözüm akar, Simay beni pipetle besler bee:))) gibi....

Kafayı yiyorum değil mi ? Kabul, normal değil televizyonla da kavga etmek :) Yavaş yavaş iş mi baksam ne ?

Haa bir de her kanalda bir Lokman Hekim, her kanalda bir İbn-i Sina… Birkaç gün ilgimi çekti yaktım bir sigara; - Dur bir kağıt kalem kapayım sağlıklı yaşayalım dedim, yaz yaz bitmiyor anacım ajanda doldu. Bir aylık işsizlik maaşımı köklere, yapraklara döktüm, bünye de aktara döndü:)

Bir kanalda, sabah karga kahvaltısını etmeden koşun bir bardak şalgam suyunu devirin dediler, dikkat etmeden acılı almışım 3 gün kendime gelemedim. Kahvaltıda çay içmeyin, bir demet maydanoz, bir demet dereotu, bir demet ebesigümeci, bir demet yosun, bir demet nane yeyin dediler, yedim söylemesi ayıp 2 günde bizim klozet yeşerdi :)

Sonra başka bir hoca anlatıyor yazıyorum (kilo vermeyi anlatıyor adamın gıgısı göbeğinde maşallah) , ikindi vakti bir avuç keten tohumuna bir bardak süt, bir kaşık balık yağı, üstüne bir kaşık çörek otu yeyin dalağınız şişmesin, beş kilo havuç suyuna iki demet ıspanağı karıştırıp için gözünüz şaşı beş bakmasın, kafanıza sarımsak sürün, saçlarınız dökülmesin(ama kocanız da bir ay yatağa girmesin), ayrıca bir kaşık bala bir sandık limon sıkın için, kalkıp ayağa bir iki çalkalayın mideniz delinmezse kalbiniz pas tutmasın vb... Ne varsa uygulamaya kalktım 2 gündür tansiyonum eksi sıfırın altında seyrediyor… İnsan "öd"ü sarıymış istifra nöbetlerimde öğrendim:) Yoksa o limondan mı öyle oldu ?

Yok ben vazgeçtim, bu çakma Lokman Hekimleri dinlersem hem sağlığımdan olacağım hem de paramdan... Millet bu krizde ekmek bulamıyor nereden bulacak truf mantarını yemeye, mango suyu yüzüne sürmeye harbi kafa yapıyorlar bu tv ler bizimle :)

Neyse ben bir iş ilanlarına bakayım bari :) Yakında duvarlarla kavgaya başlarım:)

***

Bu arada sınav sonuçları açıklandı 120 soruda 104 net oyy oyyy süper miyim ne ? :)) Hem süperim hem de artık Mali Müşavirim:)))

***

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..