Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Çalışın çalışın...

Çalışın çalışın...
 

çalış çalış çalış....


Saat: 7:23 PM 1/28/2009 . Ve ben mesaideyim. Sabah 8, akşam 9 canım çıktı bugün vallaha. Bilgisayar karşısında oturmaktan koltuk afedersiniz papişkama yapıştı. Akraba olduk, onun adı artık Koltuk Cenker :)) İşimiz gereği bilgisayarda yapıyoruz çizimlerimizi. ( bu arada ben tersanede teknik ressamım ). Çiz, ölçülendir, printerdan çıktı al, zımbala, dosyala, arşive koy.. Artık derman kalmadı be kızanım.

Bu akşam mesai de çok kalabalık. Bütün patronlar toplantıda. Bizim dizaynın kapısı açık ve kapısı açık olan toplantı odasına çok yakın. İçeriden bazen ateşli konuşmalar ( müstehcen değil tabii ki ), bazen huuaauauaaauaa diye gülüşmeler geliyor.

Duyan da içeride stand-up var sanır. Aslında öyle değil. Belki de işten atacakları adamları belirliyorlardır nerden biliyorsunuz ? Kafam bi dünya oldu yazmaktan. Exel programına hiç bu kadar aşina olmamıştım.

Benden bu kadar. Bu yorgunlukla buraya kadar yazabiliyorum. İşimizin kıymetini bilelim lütfen. Savsaklamadan çalışalım, mesailerde çetleşmeyelim :))))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..