Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çalsın sazllar, çalsın; bu gece alaturka başlasın!

Çalsın sazllar, çalsın; bu gece alaturka başlasın!
 

  Gece inerken söner perde perde grubun rengi

Derken başlar semada saltanat

Ben ağlarım gülerken

 

Mehtap uyanmış, seyr-ü sefada yıldızlar

Siyaha yanmış, bende fasıl fasıl dert

Ah o ne zalim bir yarmış

 

Çalsın sazlar çalsın bu gece alaturka başlasın

Vur usta tamburun tellerine hanendeler çağlasın

Çalsın sazlar çalsın bu gece alaturka başlasın

Vur usta tamburun tellerine hanendeler çağlasın

 

Penceremden geçer sandallarla sevdalılar hercai

Çınlar gökkubbede aşkın şahane saz semai

 

Mehtap uyanmış, seyr-ü sefada yıldızlar

Siyaha yanmış, bende fasıl fasıl dert

Ah o ne zalim bir yarmış

 

Çalsın sazlar çalsın bu gece alaturka başlasın

Vur usta tamburun tellerine hanendeler çağlasın

Çalsın sazlar çalsın bu gece alaturka başlasın

Vur usta tamburun tellerine hanendeler çağlasın

 Sezen AKSU

..............................................................

Bugün gönlümden  alaturka olmak geçiyor

Ne demekse alaturka ? Tam olarak sözle anlatmak zor belkide.

Ama  ben tam da öyle hissediyorum bu günlerde

Kendime acımıyorum ya da başka birine ne acıma ne de kırgınlık gibi duygular da hissetmiyorum şuan..

Kızmıyorum da ve hatta hatta sitemim bile yok gerçektende ..

Sadece eski resimlere bakmak istiyorum. Başımı kolarımın üstüne alıp dışarıyı boş bomboş gözlerle seyretmek, belki birazda düşünmek ve fonda klasik bir müzik istiyorum.

Yani alaturka olmak istiyorum.

Bugün tam da böyle.

Sebebi yok. Kendimle kalmak. Kendimi hesaba çekmek istiyorum. Kazançlarımı da kayıplarımı da düşünmeden öylesine boş boş etrafı seyre dalsam. Omuzumdaki yüklerde hafifle rmi acaba.

Alaturka olmak iyi gelirmi ruhuma acaba ?

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...