Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '10

 
Kategori
Haber
 

Can sıkan fark!

Can sıkan fark!
 

Bugünkü Milliyet Gazetesini okumanızı öneriyorum. Manşetteki haberin başlığına bakın!

"CAN SIKAN FARK!

Övünmeye gelince yedi düveli yendik diyoruz. Ya sıra anmaya gelince? İşte o zaman Çanakkale Savaşı'ndaki kayıpların anmak için her yıl binlerce kilometre yolu aşıp Türkiye’ye gelen Avustralya ve Yeni Zelandalıları hayranlıkla izlemekle yetiniyoruz!”

Ne anlamlı bir manşet değil mi?

Ama bizler bundan 18 Mart 2010 da Milliyet Blog’da bahsetmiştik. Sayın Ömer Faruk Mencikyılmaz’ın “Bugün 18 Mart” başlığı altındaki yazısına ilaveten Sayın Ayten Dirier Hanımefendi, Yeşilsoğan ve ben yorumlarımızla bu konudaki hassasiyetimizi ortaya koymuştuk.

Linki:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=234466

Şimdi daha da önemli gördüğüm bir konuyu sizlerle paylaşmak ve desteğinizi almak istiyorum.

Gün geçmiyor ki şehit haberleriyle yüreğimiz yanmasın. Şehitlerimiz memleketlerine gönderiliyor.

Neden?

Bence şehitlerimiz, şahadet şerbetini içtikleri yerde vatan toprağına uğurlansa daha iyi olmaz mı?

Şehit ailelerinin buna karşı çıkacağını sanmıyorum. Sene-i devriyesinde ziyaret imkânları yaratılabilir ailelere.

Çok daha anlamlı geliyor bana böyle bir uygulama.

Bilmem ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..