Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

ÇANAKKALEDE, MB TOPLANTISI...

ÇANAKKALEDE, MB TOPLANTISI...
 

Bu deniz başka yerde yok...


İki yıldır MB de blog yazıyorum...Buradaki yazılarımın sayısı 600 lere vardı sanırım...

Kitaplarım dışında,değişik yerlerde yazdığım yazıların toplam sayısı, arşivlerime göre 3 bin civarında...

MB de ,Facede yazdığım yorumları yanyana dizseniz Ekvatoru 3 kez dolaşır...

MB ve Facede edindiğim arkadaşların toplamı ,bugüne değin dışarda biriktirdiğim dostların 4 katı var sanırım.

Şimdiki yaşım olan ,29 yaşıma kadar gündüzleri ancak bu kadar , tasarruf edebildim.-Geceler sayılmaz tabi-

Çok arzulamama rağmen,münferit görüşmelerimin dışında, MB toplantılarından hiçbirinde siftahım yok...

MB yazarlarından Sema Öztürk Hanımefendinin,beni arayarak Çanakkalede MB toplantısı yapmak istediklerini bildirmeleri üzerine bu güzel düşünceyi sizlerle paylaşmak istedim.

Nedense liseliler gibi sevindim...

Sanaldaki rüya ve hayal perisi dostlarımın gerçek yüzünü görüp onlara dokunabileceğim...

Tanrım,ne saadet bu...

Tarih olarak güzel bir zamanlama...Yaza ve tatile merhaba diyeceğiz.

Çanakkale gibi ,her yönüyle muhteşem bir şehirde buluşacağız.

Bu tarihi kentimizi henüz göremeyen dostlara ve çocuklarına önemli bir fırsat doğacak.

Antik bir otelde konaklayıp eğleneceğiz.

Dinleneceğiz,birbirimizi daha yakından tanımanın hazzını yaşayacağız...

Danslar edip, fasıla iştirak edeceğiz...

Şarkılar söyleyecek; hatta çocuklaşacağız...

Denizin ve havuzun tadını çıkaracağız.

Bize bu özgür ve şen ortamı sağlayan ecdadımızın ruhunu şad edeceğiz.

Hesaplı ve kaliteli bir otel olursa şık olur elbet...

Benim fiat vermem hariçten gazel olur...

Sevgili Sema Öztürk ve İlyas Bayram fikir anası-babası...Ben reklamları oynuyorum...

İçimdeki bir ses :- Bu güne değin yapılan en büyük MB buluşması olacak -diyor...

İki ay öncesinden bildirilmesi güzel...

Rahat rahat planlarımızı yapabiliriz.

Haydi hayırlısı...İyi eğlenceler..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..