Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Canan

Canan
 

"Gün batarken, ay dolunayken Ne duruyorsun canan hadi bana gel."


Bir kız sevdim güzel atlar diyarında
Kızılırmak boylarında yundu
Savurdu saçlarını sağa sola
Damarlarımdan aktı cananım oluverdi
Canan, canan elimi tut, hadi bana gel.

Lacivert harelerime düşmüş
Gümüş şavkı yüzünün
Bulutlar arasından sıyrıl canan
Hadi bana gel.

Bir tutam sim perçemine ilişmiş
Gizlenmiş gülüşüne gamzesi sözünün
Ak gelinliğini giy, duvağını tak canan
Hadi bana gel.

Aşk perisi o büyülü tozdan serpmiş
İnkar etme yüreğin beni sevmiş
Gün batarken, ay dolunayken
Ne duruyorsun canan hadi bana gel.

Kızıla boyanmakta göğün mavisi
Sevda damla damla sinemde gecenin sesi
Hasan dağını aş, Erciyes’i geç
Peri bacaları uykudayken
Ne olursun canan hadi bana gel.

31.12.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..