Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Canım benim

Canım benim
 

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...


Bugün annemin doğum günü,

0Benim canım annem 08-05-..... doğumlu, annem iyiki doğdun, doğum günün kutlu olsun, her anne gibi benim annem de bizleri yetiştirirken kendinden büyük fedakarlıklarda bulundu.

Bugün hem benim ve Duygu nun annesi, Arda nın anneannesisin ve Devrim in kayınvalidesi(asla damadın olarak görmediğini hatta o nu benden daha önde tuttuğun oğlun olduğunu biliyorum...) Sen iyiki varsın annem! Hep beraber sağlıkla, mutlulukla nice yıllar geçirelim, aslında, anneannemle dedemi tebrik etmek lazım anneler gününe yakın bir tarihte annemin dünyaya gelmesine katkıda bulundukları için...

Anne çok şanslısın:)) bazen anneler gününü ve doğum gününü aynı anda kutluyor bazende bir iki gün ara ile kutluyoruz, sen iyi ki yanımızdasın senin varlığının olduğunu bilmek bize o kadar güç veriyor ki bunu anlatmaya kelimeler yetmez...
CANIM ANNEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE YILLARA....

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..