Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
El Sanatları
 

Canım Neriman teyzeme

Canım Neriman teyzeme
 

Resmini gördüğünüz bu örtü çok eski komşumuz olan Neriman teyzemden bana hatıra. Örtünün üzerinde simle işlenmiş olan bölüm ayrı bir parça üzerindeydi. Bu örtü Nerimen teyzeye annesinden kalmış. Neriman teyze şu an 82 yaşında ne kadar eski olduğunu anlayın diye yazıyorum. Neriman teyze beni çok sevdiği ve becerikli olduğum için bu örtüyü bana verdi. Canım kızım bunu en iyi sen değerlendirirsin dedi. Çok memnun oldum. Bende anneannemden bize kalan antika feretiko örtü üzerine çift taraflı antika ile monte ettim.Kenarlarını da simle iğne oyası yaptık. Çok güzel değerlendi. Ebedilik bir örtü oldu. Artık nesilden nesile aktarılabilir.
 
Toplam blog
: 20
: 2138
Kayıt tarihi
: 13.06.09
 
 

1973 Rize doğumluyum. Kız Meslek Lisesi mezunuyum. El nakışı, yerel dokuma ve okuma yazma hocalığı y..