Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Canlı kalkanlar

Canlı kalkanlar
 

CHP GENEL BAŞKANLIĞINA BENİM ADAYIM


BDP milletvekilleri, Mehmetçiğin çapulculara yönelik harekatnı kırmak için, canlı kalkan olacaklarmış. Vay, vay, vay, bu ne yaman kahramanlık, bu ne yaman cengaverlik: Yahu aklınızı başınıza alın. Vicdanınız elveriyorsa, birer ikişer sınır karakollarına dağılın, oralarda canlı kalkan olun. Görelim bakalım PKK lı çapulcular, size zarar gelmesin diye, kalleşlikten vaz geçecekler mi? Elbette vaz geçmeyecekler. PKK kendi halkının köylerini basmadı mı? Genç, yaşlı, kadın, çoluk, çocuk, bebek demeyip, kurşunlamadı mı? Bunları yapan zihniyet, size değer verir mi sanıyorsunuz? Yürekleriniz el veriyor ise, bir deneyin isterseniz. Ama mehmetcik, size güvenir de, karakola sokar mı, işte ondan emin değilim. PKK size güvenmiyor, Mehmetcik neden güvensin. Anlayacağınız, ne İsa ya, ne Musaya yaranıyorsunuz.

CHP de neler oluyor, bir de ona bakalım. Öyle anlaşılıyor ki, Kılıçtaroğlu'nun genel başkanlığına, parti içinde herkes sıcak bakmıyor. Baykal bile. Bana göre, parti içerisinde, CHP vitrinine yakışacak, bir genel başkan adayı yok. Size göre var mı? O zaman ne yapacağız, adayımızı parti dışında bulacağız. Benim adayım var. Prof. Dr. SÜHEYL BATUM. Ben adayımı açıkca söylüyorum. Yakışır mı, yakışır. Uyar mı, uyar. Kariyer sahibi ve karizmatik. Hadi hayırlısı.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..