Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Çarşı insanlığa karşı

Çarşı insanlığa karşı
 

25 bin kişi, bir stadyuma doluşmuşlar. Trans halinde, adeta kendilerinden geçmişler. Ağızlarından tükürükler saçarak, koro halinde, bir kişiye küfür ediyorlar. Sırası gelince adamlıklarından ve Müslümanlıklarından ödün vermeyen, burunlarından kıl aldırmayan, adama benzeyen adamlar. Küfür ettikleri kişi, saygı değer, bir beyefendi. Parasını, zamanını ve kişiliğini takımı uğruna gözünü kırpmadan harcayan biri.

Aslında, olay, rekorlar kitabına girecek türden bir olay. 25 bin kişi, bir koro oluşturmuşlar. Bir kişiye küfür ediyorlar. 25 bin kişinin tamamını küfre katılmış sayıyorum. Aksi yönde bir harekette bulunan olmadığı için. Dünyaca ünlü taraftar topluluğu, rezil bir şekilde, küfürbaz topluluğa dönüştü. Kim bilir, belklide aslı buydu. Asıl kimliklerini şimdi buldular. Ne kadar rahatlamışlardır kim bilir. Eve gidince, analarına, babalarına, eşlerine, çocuklarına övünerek anlatmışlardır, Demirörenin anasına nasıl küfür ettiklerini, nasıl rahatladıklarını. Evde de koro oluşturup, tekrarladılar mı acaba?

Bunların, birde ÇARŞI ları var. Çarşı her şeye karşı. Çarşı, insanlığa da karşı. Çarşı, onura, haysiyete, saygıya, terbiyeye karşı.. Çarşı, dine, imana karşı. Ben 60 yıllık Beşiktaş taraftarıyım. Hayatımda hiç İnönü ye gidip maç seyrettiğim olmadı. Çok sevdiğim, kartalımın maçını, canlı seyredemedim. Kötü günlerinde, eleştirmeye kıyamadım. Olur dedim. Spor bu dedim. Demek onlar bizden daha iyiydi dedim. Beşiktaşımı hep sevdim. Hep sevdim. Benim gibi, milyonlarcası var. Hayatında İstanbula gitmemiş. Beşiktaşı İnönüde seyretmemiş, ama yürekleri Beşiktaş sevgisiyle dolu, milyonlar var. Milyonlar, küfürbazlara karşı. Milyonlar Çarşıya karşı, Milyonlar, kartalla beraber. Küfür edecek kadar, Beşiktaş tan nefret ediyorsanız İnönü ye gitmeyin. Beşiktaşın mabedini kirletmeyin. Cenabetliğinizle, uğursuzluk yaratmayın. Uzak durun. Siz uzak durdukça, kartal yükselir.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..