Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Cehennemin dibindeyim işte be adam...

Cehennemin dibindeyim işte be adam...
 

Cehennemin dibindeyim işte be adam...

Sen hep hayalinde de yaşatsan beni
Asılı kalsa da damağında doyamadığın tadım
Gökkubbenin tavanına da yazsan adımı
Ve sen bana yine ulaşamıyacaksın!...

Düş dedin düştüm şiirlerine hergün
İniverdim gönlüne gökten zembil ile
Ömrünce yazıp çizsen de beni.

Sana aşık olduğum bu ömür,

Benden de gelip geçiyor be adam...
Çıkar artık hayallerini aramızdan

Ben kendimi alıp senden

Hep Fizan'a kaçıyorum be adam...

06-12-2009 İstanbul / Mavi gezegende isyan başladı!... http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=335

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..