Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Olmak ya da Olmamak

Olmak ya da Olmamak
 

Hüzünlüyüm bugün,

Oğul olmaktan çıkıp,

Baba oldum bugün.

Ölüm geldi, yanıma kıvrılıp,

Ellerini oğuşturup,

"Aramıza hoş geldin" dedi sıyrılıp.

...

Baba olmak ne demek bilmezdim,

Ölümü düşünür, hissetmezdim,

Oğulken her söyleneni dinlemezdim,

Hayata yeni bir ses, yeni bir nefes,

Yeni bir can olduğumu, düşünmezdim.

...

Durgunum bugün, duruldum,

Uzakları gördüm, yoruldum,

Can bayrağını teslim etme vakti,

Binbir parça evrene savruldum.

...

Ey dünya, isteğine uydum,

Eskiyi, yenisine sundum,

Devir dönecek, alem sürecek,

Ne idim, ne oldum,

Canı devralmıştım, devreden oldum

...

Sevinçliyim bugün,

Az olmaktan çıkıp,

Çoğaldım, baba oldum bugün,

Ölüm uzaklaştı, yanımdan bıkıp,

"Kovdun beni, yine " dedi yıkılıp

...

Olmak ya da olmamak

Var olmaktır, bu ikilemi anlamak

Her canlının yazgısıdır, yok olurken

Yaşam halkasına, bir yenisini sunmak

Çağdaş Aralık 2009

Not: Bu şiir, her anne ve babaya armağandır.

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..