Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '12

 
Kategori
Sinema
 

Çekil(e)memiş filmlerimden notlar

Bir insanı, bir bir tüm insanları etkilemeye çalışıyorsunuz.

Seni seviyorum! dediniz ama bundan “ O”na ne?
 

O da ne! Yoksa, Beni sever misin! demekten mi korktunuz? O halde başka bir şey yapmalısınız. Biz, “O” başka şeylere “Sanat” diyoruz.

Sanat!
 
 
Ya resmedecek ya yontacaksınız ya yazacak ya müziklendireceksiniz ya oynayacak ya da oynatacaksınız. En zoru oynatmak! İşte, oynatanların(!) yapmaları gerekenler: Yazacaklar (Senaryo), mekân yaratacaklar (Plato), planları sıra ile resmedecekler (Çekim), oyuncuları ve sesleri bulacaklar (Casting), giydirecekler (Kostüm-Dekor), yedirecekler-içirecekler (Set), karanlıklara kalacaklar (Işık), bir yerlere gidecekler (Ulaşım), birbirlerinden aldıkları enerji yetmeyecek (Güç Kaynakları), yakıştıracaklar (Makyaj), uyumsuz legoları birleştirecekler (Kurgu), para su gibi akacak (Yapımcı), seyirci çekilecek (medya, reklam), algı vergi çıkacak (Sadece Bakan-lıklar), sonra! Para gelecek mi? Ödül alır mı? Duygularınızı alabilir miyiz? Altın Portakal ile Teneke Hıyar için ne düşünüyorsunuz? Jüri haksızlık mı yaptı? Sonra mı? Sonrası Allah Kerim…
 
 
Bu arada adını sayamadığım tüm bela dostlar da kusura bakmasınlar…
 
 
Leonardo Usta, Bethoven ve diğerleri aynı kaygıyı nasıl da yaşamışlardı yüzyıllar öncesinde değil mi? Bakın tabletlere… Kadeş Antlaşmasından başka bi bok göremezsiniz!
 
 
Şimdi anlatabildim mi? Neden çekil(e)memiş filmlerinden notlar!
 
 
Adam yazmış (Semih Taytak), adam seslendirmiş (Mehmet Atay), Adam prodüksiyonu yapmış (Sesle Kitap - NB Yapım- Yetkin Yağmur / Musa Göçmen), eh sen de vakit ayır dinle, gözünü kapa düşle. Para mı istediler ya…

http://www.youtube.com/watch?v=QzCeVS0ml0c&feature=share

 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..