Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çekingenlik İtilip Kakılmaktan

Yurtdışına(özellikle Avrupa ve ABD)giden/orada doğmuş büyümüş/ orada yaşamış, bulunmuş insanlarımız daha rahat ve kendine güvenli.

Geri kalmış ülkelerin insanları konuşmayı bile bilmiyor.

Nedeni bilgisizlik sanılıyor ama alakası yok.

Yetişme/yetiştirilme tarzı ve hayatta karşılaştığı durumlar…

Biz insanları azarlıyor, kovuyor, dövüyoruz; nasıl kendine güvenli olsunlar!

Bir de onlara pısırık diye kızıyoruz!

İddia ediyorum ülkemizde kendine güvenli, medeni cesarete sahip, toplum karşısında rahatça konuşan insanlarımızın bir şekilde yurtdışıyla bağlantısı var.

Kalanımız iki lafı bir araya getiremiyor.

Ben mesela feriştahını okuturum; ama işte kendine güvensiz ve çekingenim.

Bir küçük olay; inşaat teknisyen okulunda okuyorum. Teknisyen olacağım. Tatile geldim. Babam kapıya bir şey çakıyor. Yardım etmek istedim. Sen ne biliyorsun eline ayağına vurursun gibi bir şey söyledi. Acı acı güldüm!

Çocukları asla cahil anne babaları yetiştirmemeli, ehil değillerse devlet ellerinden almalı!

Özellikle çocuklar gençler bir yere gidiyorsun kovuyorlar, bağırıyorlar, yapamazsın diyorlar, sen kimsin…

Sonra da, pısırık!

Hiçbirimizin suçu yok; sebep geri kalmış bir ülkenin çocuğu olmamız!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..