Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '21

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Çevre Ne Kadar Bir Alan?

Bir şeyin/yerin çevresi bellidir de bildiğimiz “çevre” başka.

Çevre konusunda çalışmak isteyen ya da bu hususta duyarlılık gösteren kişiler zorlanıyor hatta olmaz bu iş diye vazgeçiyorlardır.

Yani yeri belli tanımlanmış bir çevre yok, nere gitsen orası çevren.

Dünya senin çevren; Bering Boğazında deniz kirlense vicdani sorumluluk hissediyorsun “Acıbadem’de badem yediydim ondan olabilir mi?”

Herkes her yerden sorumlu diye bir şey olmaz “çevre” de maalesef böyle bir şey var.

Belirle kardeşim hassasiyet guruplarına haritalar ver ki bize bağlıymış deyip Dolapdere’de dolap çevirmeyelim. Eskiden karıncaları tek tek yuvalarına taşırdım, başa çıkamayınca şimdi bana ne diyorum. Kasımpaşa’da leylek yuvasından mı Kamçatka’da ayı mağarasından mı sorumluyum bilmiyorum.

Alanı da belli değil her yer çevre ama herkes çevreci değil; sağa bakıyorsun kirli sola bakıyorsun pis bıkıyor insan ya!

Her yeri temiz tutamazsın ama bir yeri temiz tutarsın ve o “bir yer” ler birikerek her yer olur.

Böyle afaki kavram mı olurmuş “çevre” baba baba…

Büyükayı yıldızı da çevre, merdiven yok ki çıkıp bakıyım (bakayım değil, ben grameri değiştirdim)

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..