Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çekirge bu sefer sıçrayamadı

Çekirge bu sefer sıçrayamadı
 

Akşam bir telefon geldi eve, ben şaşırmadım tabiki duyduklarıma. Kocası tarafından aldatılan bir kadın malesef yardım istiyordu çaresizce. Kocasının neler yaptığından az çok haberim var, çatır çatır karısını aldatıyor, aslında duyduğuma sevindim birazda, aile huzursuzluğuna asla dayanamam lakin bu adamın karısını aldatmasına da tahammül edemiyordum. Ben bildiğim halde karısına hiç bir şey söyleyemedim, bilirsiniz bunu söylemek imkansızdır. Gözümle görüp bizzat şahit oldum ama yine de söyleyemedim. Kadının kocasını sevmesi bir çocuklarının olması adamın annesinin de yanlarında kalıyor olması , kısacası evinin dağılması benim yüzümden olur diye sustum sustum.

Vicdan azabı çekiyordum kadını her gördüğüm yerde, ne kadar da mutluydu kocasının yanında, ya seviyordu adamı her halinden belli oluyordu. Çıldırmamak elde değil, o adam üstelik bir kadınla değil bulduğu her kadınla aldatıyor eşini, tabiki bu bir gerekçe olamaz lakin adam hastalık boyutunda zannedersem. Bu durumu bilmek beni ezim ezim ezdi, en sonunda uzak durayım bari dayanamıyorum dedim. Öyle de yaptım görüşmedim hayli zaman. Dün gece kadıncağız aradı, yanlış yeri ve yanlış adamı aradı. Arkadaşı hiç bu olayı kadının abartmasına izin verir mi? vermedi de zaten , kadına "tamam ben hallederim "dedi ve arkadaşının yanına gitti. Bir kaç saat sonra içmiş vaziyette onun tabiriyle "halletmiş"geldi .Karısı yardım istiyordu, arkadaşı ise yardım yerine adamı içirip evine gönderdi. Doğal olarak adam eve gidince sızmıştır, eşi ise kafasındaki kurgu ve sorularla sabaha kadar yemiş bitirmiştir kendini.

Sabah oldu telefon yine çaldı, bu defa arayan adamın annesi. Tabi bizim kurt yine anneye de aynısını söyledi"tamam anacığım ben hallederim"halletmeye bile gitmedi. Aslında ne halledebilirki zaten bu gibileri birbirlerini korur ve işin tuhafı çook saf temiz numarası yaparlar etraflarına. Büyük ihtimalle adama söyleyeceği tek şey"dikkat et oğlum yakalanma" olacaktır, bırak bu işleri diyecek hali yok ya. Ey büyük Allahım sen bu kadına gerçekleri göster. Çok fena doluyorum içimden kadını arayıp herşeyi anlatmak geliyor, ben vicdan taşıyorum, bunun anlamını bilenin azalmış olduğu bir ortamda yaşıyorum.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..