Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Cem'in saçını kim traş etti?

Cem'in saçını kim traş etti?
 

....hem pili, hem ceryanlı testere traşı..


Bağ evlerinde, bir sürü budama aleti bulunur. Bu aletler bir sürü işe yarar. Bağcıların eli ayağıdır.Bağ budamaya da yarar, ense traşı yapmaya da! 7 ay bağevinde saklanan insan bir insan bu aletleri kullanmayı öğrenir.

Geçen sene, "Makasla Traş Devri Bitti" başlıklı yazımda, 25 liraya bir şarjlı makine alıp, kendi kafamı kendim traş ettiğimden söz etmiştim.

Adam,testereyle kafa kesmiş. 25 liraya bir makine alıp kendi kafasını mı traş edemeyecek?

"Cem Gariboğlu, sakalını nasıl uzattı. Kafasını kim traş etti?" Valla ben etmedim!..

Traşçı bulunursa, sorun çözülecek!.. Lafa bak yahu!

Berber bulunursa, cinayetin arka perdesi aralanacak!

Cem, cocuk olduğundan, 4-5 yıl yatacak. Kızın ailesi kan parası alacak. Alan razı veren razı...

Asıl suçlu berber! Olan berbere olacak!

Berberler Derneği, acil açıklama yapmalı!..

****

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..